۲۹ شهریور ۱۴۰۳

چکاپا و اعتصابات کارگری؛ توقف ۶۷ درصدی خطوط تولیدی شرکت! | اعتصابات چه تاثیری بر درآمدهای عملیاتی داشت؟

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

گروه صنایع کاغذ پارس در سال ۱۳۴۶ در شمال خوزستان با هدف استفاده از باگاسِ استخراج شده از کارخانه نیشکر هفت تپه تأسیس شد و در سال ۱۳۴۹ به بهره برداری رسید. این کارخانه که پس از راه اندازی تا مدت ها تنها تأمین کننده کاغذ چاپ و تحریر داخل کشور بوده، در حال حاضر با چالش اعتصابات کارگری مواجه گردیده است.

به گزارش بازار سهام ، گروه صنایع کاغذ پارس در سال ۱۳۴۶ در شمال خوزستان با هدف استفاده از باگاسِ استخراج شده از کارخانه نیشکر هفت تپه تأسیس شد و در سال ۱۳۴۹ به بهره برداری رسید. این کارخانه که پس از راه اندازی تا مدت ها تنها تأمین کننده کاغذ چاپ و تحریر داخل کشور بوده، در حال حاضر با چالش اعتصابات کارگری مواجه گردیده است.

روز ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳؛ چکاپا با افشای موضوع اعتصابات کارگران بر روی کدال، خبر از توقف ۲ خط از ۳ خط تولیدی شرکت داد؛ البته مدیرعامل شرکت در نامه‌ خود به ریاست محترم نظارت بر ناشران صنعتی و معدنی اعلام نموده که موضوع مسبوق به سابقه بوده و انتظار مدیریت آن است که به زودی حل و فصل گردد.

در همین راستا مدیریت شرکت جهت حل و فصل موضوع و بازگرداندن خطوط عملیاتی به مدار تولید، اقدام به هماهنگی تشکیل جلسه با مسئولین شهرستان، نمایندگان کارگران، سایر مقامات ذی‌ربط و اعضای هیئت‌مدیره در محل فرمانداری شهرستان شوش نموده است.

اگر چه مدیریت شرکت طی نامه توضیحی به ریاست نظارت بر ناشران مسئله را کوتاه‌مدت و موقت دانسته، امّا طبعاً توقف ۲ خط از ۳ خط تولید عملیاتی موجب تغییر در برآوردهای عملیاتی و بروز آثار گسترده‌ای بر روی مقدار تولید، فروش، درآمدهای عملیاتی و حاشیه سود مورد انتظار خواهد داشت.

از طرف دیگر تا زمان حل و فصل نهایی موضوع و به مدار تولید برگشتن ۲ خط تولیدی خاموش شده، موضوع بایستی مورد توجه سهامداران، معامله‌گران و سایر فعالان و ذینفعان بازار سرمایه قرار گیرد.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x