۲۷ مهر ۱۴۰۳

شفاف سازی ۱۱ شرکت سیمانی از اثر تعدیل نرخ سوخت در هزینه ها

۲۵ مهر ۱۴۰۳

11 شرکت سیمانی بورسی و فرابورسی درباره اثر تعدیل نرخ گاز خوراک و سوخت بر کاهش هزینه ها، دست به شفاف سازی زدند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، ۱۱ شرکت سیمانی شامل دورود، آبیک، خوزستان، ساوه، قاین، غرب، فارس نو، شاهرود، سفید نی ریز، خاش و فارس در خصوص تعدیل نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع دست به شفاف سازی زدند.

بر اساس این گزارش، “ُسدور” اعلام کرد: با توجه به رأی دیوان عدالت مبنی بر ابطال مصوبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ هیأت وزیران در ارتباط با نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع و طبق اعلام نامه ۱۹ شهریور معاون برنامه ریزی وزارت نفت با دریافت قبض گاز مصرفی از شرکت گاز استان لرستان ۱۵٫۴ میلیارد تومان به حساب بستانکار این شرکت بابت اصلاح مصوبه فوق منظور شد.

“سآبیک” اعلام کرد: با توجه به رأی دیوان عدالت مبنی بر ابطال مصوبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ هیات وزیران در ارتباط با نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع و طبق اعلام نامه ۱۹ شهریور معاون برنامه ریزی وزارت نفت با دریافت قبض گاز مصرفی از شرکت گاز استان البرز ۷۳٫۳ میلیارد تومان به حساب بستانکار این شرکت بابت اصلاح مصوبه فوق‌ منظور شد. با عنایت به استانداردهای حسابداری مبلغ مورد اشاره شناسایی و در دفاتر ثبت می‌شود.

“سخوز” اعلام کرد: با توجه به رأی دیوان عدالت مبنی بر ابطال مصوبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ هیات‌ وزیران در ارتباط با نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع و طبق اعلام نامه ۱۹ شهریور معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت با دریافت قبض گاز مصرفی از شرکت گاز استان خوزستان، ۵۰٫۹ میلیارد تومان به‌حساب بستانکار این شرکت بابت اصلاح مصوبه فوق‌ منظور شد. با عنایت به استانداردهای حسابداری مبلغ مورد اشاره شناسایی و در دفاتر ثبت می‌شود.

“ساوه” اعلام کرد: با عنایت به رأی دیوان عدالت مبنی بر ابطال مصوبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ هیات ‌وزیران در ارتباط با نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع و طبق اعلام نامه ۱۹ شهریور معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت با دریافت قبض گاز مصرفی از شرکت گاز استان کرمانشاه، ۷۱ میلیارد تومان به‌ حساب بستانکار این شرکت بابت اصلاح مصوبه فوق‌ منظور شد. با عنایت به استانداردهای حسابداری مبلغ مورد اشاره شناسایی و در دفاتر ثبت می‌ شود.

“سقاین” اعلام کرد: با توجه به رأی دیوان عدالت مبنی بر ابطال مصوبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ هیات‌وزیران در ارتباط با نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع و طبق اعلام نامه ۱۹ شهریور معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت با دریافت قبض گاز مصرفی از شرکت گاز استان خراسان جنوبی، ۱۸ میلیارد تومان به‌حساب بستانکار این شرکت بابت اصلاح مصوبه فوق‌ منظور شد. با عنایت به استانداردهای حسابداری این مبلغ شناسایی و در دفاتر ثبت می‌شود.

“سغرب” اعلام کرد: با توجه به رأی دیوان عدالت مبنی بر ابطال مصوبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ هیات‌وزیران در ارتباط با نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع و طبق اعلام نامه ۱۹ شهریور معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت با دریافت قبض گاز مصرفی از شرکت گاز استان کرمانشاه، ۲۹٫۲ میلیارد تومان به‌ حساب بستانکار این شرکت بابت اصلاح مصوبه فوق‌ منظور شد. با عنایت به استانداردهای حسابداری این مبلغ شناسایی و در دفاتر ثبت می‌ شود.

“سفانو” اعلام کرد: با توجه به رأی دیوان عدالت مبنی بر ابطال مصوبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ هیات‌وزیران در ارتباط با نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع و طبق اعلام نامه ۱۹ شهریور معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت با دریافت قبض گاز مصرفی از شرکت گاز استان فارس، ۱۸٫۵ میلیارد تومان به‌ حساب بستانکار این شرکت بابت اصلاح مصوبه فوق‌ منظور شد. با عنایت به استانداردهای حسابداری این مبلغ شناسایی و در دفاتر ثبت می‌ شود.

“سرود” اعلام کرد: با توجه به رأی دیوان عدالت مبنی بر ابطال مصوبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ هیات‌وزیران در ارتباط با نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع و طبق اعلام نامه ۱۹ شهریور معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت با دریافت قبض گاز مصرفی از شرکت گاز استان سمنان، ۴۴ میلیارد تومان به‌ حساب بستانکار این شرکت بابت اصلاح مصوبه فوق‌ منظور شد. با عنایت به استانداردهای حسابداری این مبلغ شناسایی و در دفاتر ثبت می‌ شود.

“سنیر” اعلام کرد: با توجه به رأی دیوان عدالت مبنی بر ابطال مصوبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ هیات‌وزیران در ارتباط با نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع و طبق اعلام نامه ۱۹ شهریور معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت با دریافت قبض گاز مصرفی از شرکت گاز استان فارس، ۷٫۱ میلیارد تومان به‌ حساب بستانکار این شرکت بابت اصلاح مصوبه فوق‌ منظور شد. با عنایت به استانداردهای حسابداری این مبلغ شناسایی و در دفاتر ثبت می‌ شود.

“سخاش” اعلام کرد: پیرو مصوبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ هیات‌وزیران در ارتباط با نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع و طبق اعلام نامه ۱۹ شهریور معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت با دریافت قبض گاز مصرفی از شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان، ۱۲٫۹ میلیارد تومان به‌حساب بستانکار این شرکت بابت اصلاح مصوبه فوق‌ منظور شد.

“سفار” اعلام کرد: با توجه به رأی دیوان عدالت مبنی بر ابطال مصوبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ هیات‌وزیران در ارتباط با نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع و طبق اعلام نامه ۱۹ شهریور معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت با دریافت قبض گاز مصرفی از شرکت گاز استان فارس، ۱۷٫۵ میلیارد تومان به حساب بستانکار این شرکت بابت اصلاح مصوبه فوق منظور شد. با عنایت به استانداردهای حسابداری این مبلغ شناسایی و در دفاتر ثبت می‌ شود.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x