۲۹ شهریور ۱۴۰۳

برای دومین ماه سال ثبت شد:

سرمایه گذاری ۴.۱ هزار میلیارد تومانی “حکشتی” در سهام بورسی و غیر بورسی

۸ خرداد ۱۴۰۳

سرمایه گذاری ها شرکت کشتیرانی در سهام شرکت های بورسی و غیر بورسی در دومین ماه سال به ۴.۱ هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، شرکت کشتیرانی با سرمایه اسمی ثبت شده ۵٫۷ هزار میلیارد تومانی و ثبت نشده ۲٫۴ هزار میلیارد تومانی، گزارش عملکرد یازدهمین ماه سال مالی منتهی به خرداد ۱۴۰۳ را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، وضعیت ارزش بازار پرتفوی بورسی “حکشتی” و مربوط به شرکت کشتیرانی دریای خزر و سایر شرکت ها در دوره اردیبهشت با ۶۴۵٫۷ میلیارد تومان کاهش به ۳٫۹ هزار میلیارد تومان رسید.

در این ماه بیش از ۲٫۹ میلیون سهام شرکت خدمات رفاهی کشتیرانی با بهای تمام شده ۳۰۰ میلیارد تومان خریداری شد. همچنین بیش از ۷۳۷٫۴ هزار سهام شرکت خیبر با مبلغ ۴۰٫۱ میلیارد تومان واگذار شد که با کسر بهای تمام شده ۴۶٫۵ میلیارد تومانی، بالغ بر ۶٫۴ میلیارد تومان زیان از این واگذاری شناسایی کرد. کاهش سهم شرکت خیبر بابت ختم تصفیه این شرکت و افزایش در سهام شرکت خدمات رفاهی کشتیرانی بابت افزایش سرمایه آن بود.

میزان درآمدهای عملیاتی ۱۱ ماهه بالغ بر ۵۳۶٫۳ میلیارد تومان و بهای تمام شده سرمایه گذاری ها شامل سهام شرکت های بورسی و فرابورسی و سهام‌ سایر شرکت‌‌ها در دوره اردیبهشت بالغ بر ۴٫۱ هزار میلیارد تومان بود.

سرمایه گذاری در سهام صنایع حمل و نقل آبی، سایر فعالیت های خدماتی، اطلاعات و ارتباطات، سایر تجهیزات حمل و نقل، حمل و نقل و انبارداری و ارتباطات، خدمات فنی و مهندسی، سایر صنایع و سایر فعالیت ها بود که صنعت حمل و نقل آبی با ۹ شرکت و ۴۸ درصد، بیشترین سهم از سرمایه گذاری ها را در اختیار دارد. همچنین درآمد سود سهام محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان ماه گذشته بالغ بر ۱٫۷ میلیارد تومان است.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x