۲۹ شهریور ۱۴۰۳

سرمایه گذاری “حکشتی” در صنایع بورسی و غیربورسی به ۴٫۷ هزار میلیارد تومان رسید

۲۵ شهریور ۱۴۰۳

رقم سرمایه گذاری شرکت کشتیرانی در صنایع بورسی و غیربورسی به 4.7 هزار میلیارد تومان رسید و 1.5 میلیارد سهام شرکت حمل و نقلی را خریداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، شرکت کشتیرانی با سرمایه ثبتی و جدید ۸٫۲ هزار میلیارد تومانی، گزارش عملکرد دومین ماه سال مالی منتهی به خرداد ۱۴۰۴ را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، وضعیت ارزش بازار پرتفوی بورسی “حکشتی” و مربوط به شرکت کشتیرانی دریای خزر و سایر سهام بورسی و فرابورسی در دوره مرداد از ۳٫۷ به ۲٫۱ هزار میلیارد تومان رسید.

همچنین بهای تمام شده سرمایه گذاری در صنایع حمل و نقل آبی، سایر فعالیت های خدماتی ، اطلاعات و ارتباطات ، سایر تجهیزات حمل و نقل، حمل ونقل و انبارداری و ارتباطات، خدمات فنی و مهندسی و سایر فعالیت های خارج از بورس بالغ بر ۴٫۴ هزار میلیارد تومان بود که جمع بهای تمام شده سرمایه گذاری های بورسی و غیر بورسی به ۴٫۷ هزار میلیارد تومان رسید.

صنعت حمل و نقل آبی با ۹ شرکت و ۵۴ درصد، بیشترین سهم از سرمایه گذاری ها را در اختیار دارد.

در این ماه بیش از ۱٫۵ میلیارد سهام شرکت کشتیرانی والفجر (۱۹ خرداد سال ۱۴۰۰ در بازار دوم معاملات فرابورس درج نماد شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام بایستد) با بهای تمام شده ۱۵۲٫۹ میلیارد تومان خریداری شد و سهامی واگذار نشد.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x