۳۰ شهریور ۱۴۰۳

رایزنی های پایانی برای انتخاب یکی از سه گزینه پیشنهادی وزارت کار

۲۰ مرداد ۱۴۰۳

گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت کار هنوز قطعی و نهایی نشده و رایزنی های پایانی برای انتخاب یکی از سه نفر در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، گروه پزشکیان با در نظر گرفتن ابر بحران های اقتصادی و ورشکستگی صندوق های بازنشستگی که وزارت کار با آن در گریبان است به انتخاب گزینه ای برای حل بحران تامین مالی و ناترازی زیرمجموعه های آن نزدیک شده بود و از میان سه گزینه محمد کبیری، احمد میدری و کامل تقوی نژاد، تقوی نژاد به عنوان مدیر خلق درآمد و تامین مالی و با سابقه در معاونت های وزارت کار، اقتصاد و بهداشت و مدیریت بنگاه های بزرگ اقتصادی، بانک سپه و سازمان مالیاتی، مناسب ترین گزینه برای این وزارتخانه است.

براساس این گزارش اما شنیده ها حاکی از این است که در روزهای اخیر لابی های سنگین پدرسالاران، سرنوشت این وزارتخانه حیاتی و مستعد ابر چالش ها و بحران های کارگری و بازنشستگی را تحت تاثیر قرار داده و تصمیماتی در جریان است.

پزشکیان باید تصمیم بگیرد عنان این وزارتخانه بحرانی که طی سه سال اخیر سه وزیر متفاوت تجربه کرده را به تئوریسین ها و افراد فاقد تجربه کار واگذار کند یا به مدیر خلق درآمد، تامین مالی و رفاه اجتماعی؟

سوابق مدیریتی، سن و تحصیلات سه گزینه مطرح وزارت کار

احمد میدری ۶۱ ساله با و دارای مدرک دکتری اقتصاد و سوابق معاون وزیر کار و نماینده مجلس .

کامل تقوی نژاد ۵۹ ساله با مدرک دکتری سیاستگذاری عمومی و دارای سوابق معاون وزیران کار، اقتصاد و بهداشت، رئیس سازمان مالیاتی، مدیرعامل بانک سپه، عضو کمیسیون شورای تامین اجتماعی، شورای عالی اشتغال و شورای پول و اعتبار.

محمد کبیری ۳۶ ساله و با مدارک لیسانس اقتصاد و سابقه معاون وزیر کار.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x