۲۷ مهر ۱۴۰۳

اقدام جدید تپسی برای بهبود کیفیت سفرها

۲۵ مهر ۱۴۰۳

تپسی با اضافه کردن ویژگی جدید به رانندگان امکان می‌دهد نظرات تجمیعی مسافران را دریافت و مهم‌ترین نقاط قابل بهبود را شناسایی کنند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، شرکت تپسی با اضافه کردن ویژگی جدید به کاربران راننده امکان می‌دهد نظرات کاربران مسافر را به صورت تجمیع شده دریافت و مهم‌ترین نقاط قابل بهبود خود را شناسایی کنند.

بر اساس این گزارش در این طرح بعد از اینکه کاربران مسافر در پایان سفر امتیاز و نظرات را ثبت می‌کنند این امتیازها و نظرات به صورت تجمیع‌ شده بررسی می‌شوند و اگر اثر محسوسی در امتیاز سفیر داشته باشند این تغییر و دلایل آن به راننده اطلاع داده می‌شود. هدف از انجام این کار، کمک به سفیران برای بهبود کیفیت سفرها و در نتیجه بالا بردن امتیاز است.

کاربران تپسی همواره در پایان هر سفر، میزان رضایت را با ثبت امتیازی از بین اعداد صفر تا ۱۰ ثبت کرده و دلایل رضایت و عدم‌رضایت را بیان می‌کنند. در طی این سال‌ها امتیازهایی که مسافران برای سفیران ثبت می‌کردند، برای ارزیابی کیفیت ارائه سرویس هر راننده و همچنین قطع همکاری با رانندگانی که عملکرد مناسبی نداشته‌اند استفاده می‌شد اما با امکان جدیدی که اخیرا به اپلیکیشن سفیران اضافه شده، حالا رانندگان می‌توانند نقاط بهبود کیفیت سفرها را مشاهده و برای رفع آنها برنامه‌ریزی کنند.

بردیا میرزایی سرپرست تیم مدیریت محصول تپسی در این خصوص، گفت: سفیران همواره به دنبال اطلاع از دلایل تغییر امتیاز هستند تا بتوانند نسبت به بهبود آن‌ها اقدام کنند. این طرح راهی منصفانه برای پاسخ به این نیاز سفیران است تا از این پس به صورت هدفمند در مسیر بهبود عملکرد گام بردارند. بر اساس این طرح امتیازهای سفیران در یک بازه کاری ۴۵ روزه جمع‌آوری می‌شود و اگر تغییر محسوسی در امتیاز نهایی آن‌ها داشته باشد، این تغییر رتبه و دلایلش به آن‌ها اطلاع داده می‌شود.

لازمه اجرای این طرح، مشارکت فعال مسافران در ثبت دقیق بازخورد و دلایل رضایت یا عدم رضایت در پایان سفر است. چرا که با توجه به وسعت ناوگان تپسی، بهترین مسیر برای ارزیابی کیفیت ناوگان، کاربرانی هستند که به شکل روزانه از سفرهای تپسی استفاده می‌کنند.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x