۳۰ شهریور ۱۴۰۳

آسمان بارانی و کاهش نسبی دما در شمال و چند استان دیگر

۲۱ شهریور ۱۴۰۳

سازمان هواشناسی از آسمان بارانی و کاهش نسبی دما در شمال و چند استان دیگر به خصوص استان های شمال غرب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، طبق آخرین پیش بینی های سازمان هواشناسی، اکثر مناطق ایران ، جو آرامی دارند اما امروز ارتفاعات البرز و شمال استان های آذربایجان غربی و شرقی با باران پراکنده و نواحی شرقی ایران، شمال سیستان و بلوچستان و شمال شرقی خراسان جنوبی هم با وزش باد نسبتا شدید مواجه هستند.

براساس این گزارش، فردا پنجشنبه علاوه بر استان های آذربایجان غربی و شرقی، آسمان اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی نیز بارانی و همراه با کاهش نسبی دما خواهد بود. جمعه با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی برای استان‌های گیلان، مازندران، غرب گلستان و ارتفاعات البرز واقع در البرز، تهران و سمنان ابر ناکی، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

شنبه آینده ارتفاعات شمال غرب، رگبار پراکنده و برای شرق گیلان، مازندران، گلستان، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سمنان و دامنه‌های شرقی زاگرس شامل استان‌های همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات غرب اصفهان، یزد و کرمان، افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از روز جمعه تا شنبه کاهش نسبی دما در نوار شمالی روی می دهد و ساکنین بسیاری از استان های شمال غرب ایران هم از هفته آینده، شاهد باران خواهند بود.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x