۲۷ مهر ۱۴۰۳

۳۰ درصد شیران را می فروشند

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

سرمایه‌گذاری آتیه دماوند اگر مشتری گیر بیاورد، سی درصد شیران را به صورت بلوکی خواهد فروخت.

سرمایه‌گذاری آتیه دماوند که آخرین بار ششم دی ماه اقدام به عرضه بلوک ۳۰ درصدی سهام سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران کرده و ناکام مانده بود برای بار دیگر در نظر دارد ۹ اسفند این بلوک را بطور یکجا و نقد یا شرایطی در بازار اول معاملات بورس به فروش برساند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام، مقرر شده بیش از ۱۶٫۳ میلیارد سهم ” شیران” از طریق کارگزاری بانک صنعت و معدن عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم به قیمت پایانی نماد در روز آگهی یا قیمت پایانی نماد در روز قبل عرضه هر کدام بیشتر بود به علاوه ۵۰ درصد تعیین شده است.

خریدار در صورت خرید نقدی موظف است کل مبلغ مورد معامله را ظرف مدت حداکثر دو روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده رقابت پرداخت کند. در صورت خرید شرایطی باید ۵۵ درصد ثمن معامله حداکثر ظرف ۱۴ روز کاری بعد از مشخص شدن برنده رقابت و تحویل سند تسویه خارج از اتاق پایاپای پرداخت شود.

مابقی ثمن مورد معامله معادل ۴۵ درصد باقیمانده هم به علاوه نرخ سود سالانه ۲۳ درصدی و مالیات بر ارزش افزوده متعلقه طی ۴ قسط ۶ ماهه از زمان قطعیت معامله پرداخت شود که تاریخ اولین قسط ۶ ماه پس از تاریخ قطعیت معامله است.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x