۲۸ مهر ۱۴۰۳

حاشیه نگاری از همایش روز کارگزار و سالگرد تاسیس کانون کارگزاران بورس!

۱۵ مهر ۱۴۰۳

در همایش روز کارگزار و سالگرد تاسیس کانون کارگزاران بورس چند حاشیه از جمله درخواست جالب مجری از رئیس سازمان بورس ثبت شد!

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، همایش روز کارگزار و سالگرد تاسیس کانون کارگزاران بورس در حالی عصر دیروز توسط مدیران این کانون و با حضور مسئولان فعلی و سابق سازمان بورس و… برگزار شد که چند حاشیه به همراه داشت!

– همایش با حضور مدیران عامل و اعضا هیات مدیره اکثر کارگزاری ها، مسئولان سابق از جمله مجید عشقی و فعلی بازار سرمایه، دبیرکل و معاون کانون نهادهای سرمایه گذاری و… برگزار شد.

– ترافیک سنگین و عصرگاهی تهران، منجر به عدم حضور برخی مدعوین مانند حسین خزلی ( از کارگزاران قدیمی و یکی از موسسین کانون ) شد.

– اعلام درخواست هایی از سوی ۳ کارگزار و به صورت فیلم از قبل ضبط شده و یادبود مرحوم روح الله دهقان مدیرعامل فقید شرکت مدیریت فناوری بورس تهران و معاون گروه مالی کیان و…(با پخش فیلم حدود یک دقیقه ایی) و تقدیر از ۵ کارگزار پیشکسوت، حال و هوایی متفاوتی را ایجاد کرد.

– مجری این همایش ( دانیال معین آل داوود مجری خبر شبکه ۳ ) قبل از دعوت از رئیس سازمان بورس برای سخنرانی، نکات جالبی را به عنوان یکی از سهامداران خرد مانند بی اعتمادی گسترده مردم به بورس، مطرح کرد و از صیدی خواست تا در صورت دو راهی در نظر گرفتن منافع سهامداران و مصلحت شخصی، راه اول را انتخاب کند.

– سخنرانی صیدی که یکی از مدیران نام آشنا و قدیمی بازار سرمایه و پول بشمار می رود، کاملا” متفاوت از روسای قبلی در چنین همایشی بود. وی با رویکردی جالب و اعلام واقعیت هایی از وضعیت گذشته و حال بورس، امید به بهبود رویه ها و تعامل با دولت و فعالان بازار و رفع چالش های اصلی را زنده تر کرد.

– حسین عبده تبریزی که سومین سخنران این همایش ( بعد از عظیم ثابت دبیر کانون کارگزاران و صیدی بود) بدون هیچ پیش درآمد و مقدمه ایی به ضرورت اصلاح قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذر ۸۴ تاکید کرد و نشان داد به عنوان یکی از مشاوران اقتصادی رئیس جمهور و از اعضا مشورتی سازمان بورس، برنامه ایی برای اصلاح قانون و مقررات دارد.

– حضور فردی از روابط عمومی سازمان بورس در گوشه راست سالن همایش و مشایعت رئیس سازمان بورس هنگام دو تردد از صندلی به سن سالن و برعکس از جمله رویدادهای کم سابقه ایی بود که منجر به شکل گیری ذهنیت حضور محافظ شد!

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x