۳۱ شهریور ۱۴۰۳

تصمیم دولت تغییر کرد: چهارشنبه تعطیل سراسری و امتحانات لغو شد

۱ خرداد ۱۴۰۳

هیات دولت برخلاف اعلام اولیه، تصمیم به تعطیلی سراسری ایران در چهارشنبه و امروز و پنچ شنبه در چند استان و همچنین لغو امتحانات و آزمون گرفت!

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، هیات دولت صبح دیروز در اولین جلسه بدون رئیس جمهور، تصمیمی برای تعطیلی نداشت اما در رویکردی جدید اعلام شد چهارشنبه به‌ دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر، سراسر ایران تعطیل است.

براساس این گزارش، استانداران آذربایجان شرقی، قم ، تهران و خراسان نیز می‌توانند در روز میزبانی تشییع ، اعلام تعطیلی کنند. طبق برنامه هم قرار است صبح و بعدازظهر امروز سه‌شنبه مراسم تشییع در تبریز و قم، صبح چهارشنبه در تهران و صبح و بعدازظهر پنج‌شنبه در بیرجند و مشهد برگزار شود.

علی بهادری جهرمی سخنگوی هیأت دولت نیز، اعلام کرد: علی‌رغم برنامه‌ریزی اولیه برای استمرار امتحانات نهایی به‌منظور رعایت حال دانش‌آموزان، والدین و جامعه فرهنگیان، امتحانات نهایی از امروز تا پنجشنبه برگزار نخواهد شد. زمان بعدی آزمون‌ها اعلام خواهد شد.

در این میان رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش، امتحانات نهایی دانش‌آموزان به شنبه آینده موکول شده و برنامه امتحانی جدید تنظیم می‌شود.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x