۲۶ شهریور ۱۴۰۳

۱٫۷ میلیون نفر برای خرید خودرو ۳۹۲ هزار میلیارد تومان نزد بانک ها گذاشتند+ جزییات

۱۱ شهریور ۱۴۰۳

3.2 میلیون نفر متقاضی خرید تنها 120 هزار محصول ایران خودرو شدند و بالغ بر 1.70 میلیون نفر نیز حدود 392 هزار میلیارد تومان نزد بانک ها گذاشتند!

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، قرعه‌کشی متقاضیان خرید ۱۲۰ هزار محصول ایران خودرو با حضور نمایندگان سازمان‌های نظارتی برگزار شد و محمد شفیعی‌نژاد معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، هم ابراز امیدواری کرد آخرین قرعه‌کشی خودرو باشد و قیمت‌گذاری تکلیفی هم حذف شود!

براساس این گزارش، طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودرو هم بیش از ۳ میلیون و ۲۸۸ هزار نفر متقاضی خرید بودند و یک میلیون و ۷۰۳ هزار و ۶۳۳ نفر در طرح عادی، اقدام به افتتاح حساب وکالتی به ارزش ۳۹۱٫۸ هزار میلیارد تومان ( هر نفر ۲۳۰ میلیون تومان) کردند!

مجموع سفارش گذاری متقاضیان نیز ۳ میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ و شامل ۱٫۶ میلیون سفارش طرح عادی و ۱٫۰۶ میلیون سفارش طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۲۵۲ هزار و ۷۷۶ سفارش طرح فرسوده و ۶۹ هزار و ۸۵۵ سفارش خودرو برقی بود.

علاوه بر این ۸۰۷ هزار و ۳۰۵ نفر، روش خرید در طرح پیش فروش و ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر هم در طرح فروش فوق‌العاده ثبت نام کردند.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x