۳۰ شهریور ۱۴۰۳

گزارش ظریف از اولین روز کاری در سمت جدید و زمان احتمالی معرفی کابینه

۱۴ مرداد ۱۴۰۳

ظریف از نخستین روز کاری در سمت معاونت راهبردی رییس‌جمهور، گزارش داد و عضو هیات رئیسه مجلس هم از احتمال معرفی اعضا کابینه تا پایان هفته!

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس‌جمهور با انتشار متنی در فضای مجازی، اعلام کرد: شنبه اولین روز کاری پس از دریافت حکم جدید بود. برای حفظ ارتباط با جامعه مدنی که از وظایف محوله است، چندین دیدار مفید داشتم. گفتگو با یکی از معاونین ستاد مرکزی پزشکیان پیرامون باشگاه توسعه‌گرایی، تبادل نظر با اعضای فرهیخته کمیته محیط زیست، شورای راهبری پیرامون میثاق محیط زیست و گفتگو با فعالین نسل دوم و سوم احزاب پیرامون گسل‌های اجتماعی و مشورت با فعالین فضای مجازی در مورد راه‌های حفظ ارتباط با جامعه و نهادهای مدنی.

همچنین در ادامه جلسات در حضور رئیس جمهور برای بررسی نامزدهای عضویت در هیئت دولت با در نظرگرفتن نظر نهادهای نظارتی، توجه رئیس جمهور به جمع‌بندی شورای راهبری و تأکید وی بر تعامل، وفاق ملی، تخصص و جوان‌گرایی باعث دلگرمی بود.

براساس این گزارش، علیرضا سلیمی سخنگوی هیات رئیسه مجلس هم اعلام کرد: اعضای کابینه پیشنهادی احتمالا تا پایان هفته به مجلس معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x