۳۱ شهریور ۱۴۰۳

وعده جدید نامزد ریاست جمهوری که قول حل ۳ روزه مشکلات بورس داده بود!!!

۲۲ خرداد ۱۴۰۳

نامزد ریاست جمهوری بدون اشاره به وعده سه سال پیش مبنی بر حل ۳ روزه مشکلات بورس این بار قول واگذاری همه شرکت های دولتی و تبدیل اقتصاد دولتی به اقتصاد ملی داد!!!

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی که یکی از ۶ نامزد تایید صلاحیت شده برای ریاست جمهوری شده، بدون اشاره به وعده حدود سه سال پیش مبنی بر حل مشکلات بورس در ۳ روز با شعار “دولت مردم و خانواده” وعده واگذاری همه بنگاه‌های اقتصادی دولتی داد!!!

وی در برنامه تلویزیونی، اعلام کرد: مردم ، محور دولت بوده و دولت باید اجرا را به مردم واگذار کند و در جایی وارد شود که مردم در آنجا حضور ندارند. باید کاری کرد تا مرزی بین دولت و مردم نباشد و دولت و مردم ادغام شوند!

همه بنگاه‌های اقتصادی دولتی حتی شرکت‌های بزرگ مثل نفت و گاز باید به مردم واگذار شوند. وجود شرکت دولتی معنی ندارد و باید شرکت ها عمومی و سهام‌ آنها به مردم واگذار شوند. بنابراین باید اقتصاد دولتی به اقتصاد ملی تبدیل و مردم باید سهامدار دارایی‌های دولت شوند!

رئیس‌جمهور باید با سابقه فکری و مواضع و نگاه راهبردی و کارنامه و برنامه‌ ارزیابی شود. بدون جراحی نظام اداری، اقتصاد اصلاح نمی‌شود. پسر خانواده نباید نگران سربازی، بیکاری و نداشتن مهارت باشد!

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x