۳۰ شهریور ۱۴۰۳

موافقت مجمع تشخیص با معافیت سربازی و عدم تایید چند بند برنامه هفتم توسعه

۳ تیر ۱۴۰۳

مجمع تشخیص مصلحت با معافیت مشمولان سربازی بیش از ۳۵ سال سن و دو فرزند موافقت کرد اما به چند بند برنامه هفتم توسعه رای مثبت نداد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، جلسه فوق‌العاده امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آملی لاریجانی، مدیر قوه مجریه، وزیر اقتصاد، معاون حقوقی رئیس جمهور و روسای بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه و رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم در مجلس برای بررسی موارد اصراری مجلس در خصوص لایحه برنامه هفتم، برگزار شد.

براساس این گزارش، اعضای مجمع با تصویب تبصره یک بند ت ماده ۱۰۲ درباره معافیت مشمولان بیش از ۳۵ سال سن و دارای دو فرزند را با اصلاحاتی موافقت کردند.

در این میان بند الحاقی ذیل بند الف ماده ۱۰ از موارد اصراری لایحه برنامه هفتم به تصویب نرسید اما بند الف ماده ۱۱ عیناً تأیید شد. همچنین با توجه به عدم تأیید مصوبه اصراری مجلس در بند الحاقی ماده ۱۰، اعضا مجمع مصوبه کمیسیون اقتصادی، بازرگانی و اداری را واجد مصلحت تشخیص دادند.

آخرین بخش از مصوبات مجلس شامل بندهای پ و ت ماده ۱۶، بند ج ماده ۱۰۲، بند الف ماده ۱۱۶ و بند الف ماده ۱۱ بعد از بحث و بررسی به مصلحت اعلام نشد.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x