۲۶ شهریور ۱۴۰۳

قرعه‌کشی ۸ محصول ایران‌ خودرو به هفته آینده موکول شد + دلایل

۷ شهریور ۱۴۰۳

ایران خودرو به دنبال تعیین مهلت 6 روزه تا جمعه برای مشتریان بابت انتخاب طرح فروش و افزودن موارد جدید در سامانه، موعد قرعه‌ کشی را به هفته آینده، موکول کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، شرکت ایران خودرو به دنبال تعیین مهلت ۶ روزه از یکشنبه تا جمعه، چهارم تا نهم شهریور برای مشتریان ثبت نامی بابت انتخاب طرح فروش فوق‌العاده یا پیش‌فروش اخیر و افزودن موارد جدید در سامانه ثبت درخواست خرید، موعد قرعه‌کشی را به بعد از اتمام این مهلت، موکول کرد.

موعد تحویل محصولات ۶ ماه دوم سال خواهد بود که در روش فروش فوق‌العاده ۹۰ روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد با ایران‌ خودرو و در روش پیش‌فروش متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویت کسب شده در قرعه‌کشی اولویت‌بندی از ۴ تا ۶ ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است.

طبق وعده قبلی، وجوه مسدوی مشتریان از دوشنبه پنجم شهریور، رفع مسدودی شده و بانک‌های عامل مکلف به اطلاع‌رسانی پیامکی به دارنده حساب و رفع مسدودی حساب آن‌ها شدند.

بر اساس این گزارش، خودروهای قابل عرضه در این طرح شامل پژو ۲۰۷ دستی، تارا، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی، هایما، “ری را” و و دو خودروی برقی لونا GRE و FAW Bestune NAT است.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x