۳۰ شهریور ۱۴۰۳

قاضی زاده هاشمی سوار بر ابرهای تخیل و توهم

۱ تیر ۱۴۰۳

امیر حسین قاضی زاده هاشمی پنجاه و سه ساله تا همین مرحله از زندگی اش دوبار برای نامزدی ریاست جمهوری تایید صلاحیت شده؛ سال 1400 و امسال. شبیه پشت کنکوری های متولدین دهه پنجاه و با توجه به آرزوهای دور و درازش‌

به گزارش بازار سهام نیوز، به نقل از برهان خبر باید از همین اکنون به او بگوییم نا امید نشود و برای چهار سال بعد هم، اگر خدا بخواهد تلاش کند.

این سیاستمدار و متخصص گوش و حلق وبینی که پله های ترقی را تا اینجا به راحتی طی کرده درانتخابات ۱۴۰۰ در حد خالی نبودن عریضه، حضور داشت و انصراف نداد. البته با  ۱٬۰۰۳٬۶۵۰ رایی که آورد، بود و نبودش هم چندان در میزان جابه جایی رای ها تاثیر نداشت.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی  دراین دوره نیز به رغم  سه سال تلاش مستمر، به رغم اینکه حرفهای مهم و ومورد نیاز مردم را می زند، اما همچنان از اقبال برخوردار نیست. او گفته بود سه روزه مشکل بورس را حل می کند. بعد از سه سال هنوز بر همان عقیده است. می گوید مشکل بورس را نه تنها سه روزه که در زمان کمتری هم حل می کند اما یک شریط دارد؛ مردم به او رای بدهند.

شعار او در این دوره دولت خانواده و دولت مردم است. خود را وارث دولت شهید رییسی می داند و حق هم دارد؛ چرا که از دولت  سیزدهم تنها  او توانسته تایید صلاحیت بگیرد.

بنابراین فکر می کند بار سنگین و شاید هم  شاهین بخت دفاع از عملکرد دولت سیزدهم بر شانه های او ست. نقشه و برنامه هایش را برای آینده با جدیت شرح می کند.

قاضی زاده  البته تنها نیست. او با جلیلی و زاکانی در سه  کنج  یک مثلث، سه مدعی مهم را در پیش روی خود دارند؛ پزشکیان، قالیباف و پورمحمدی.  چنان می نماید این سه کنج نشینان حافظ وضع موجود وترسیم کنندگان در باغ سبز بهشت، به گونه ای تقسیم کار کرده اند که این نامزد چهادهمین روده ریاست جمهوری بیشتر از نقش ایجابی،  نقش سلبی  را هم ایفا کند. او مدام از ” بازگشت به عقب هرگز” حرف می زند که شعار خوبی است. اما یک مشکل عمده ای که وجود دارد این است که عقب مورد نظر امیرحسین قاضی زاده هاشمی با عقب مورد نظر رای دهندگان متفاوت است.

بنابراین این نامزد ۵۳ ساله اگر با همین فرمان پیش برود به دلیل  سنش، چون قصد بازگشت به عقب را ندارد قطعا چهار سال دیگر هم یکی از تایید صلاحیت شدگان خواهد بود. مگر اینکه آینه ای را که از آن به عقب نگاه می کند  عوض کند و البته پنجره ای که به رو به دنیای آینده دارد. امیر حسین قاضی زاده هاشمی با همین دست فرمان بدون جلب نظر رای دهندگان سالها بر ابرهای تخیل و رویا سیاست ورزی خواهد کرد.

 

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x