۲۷ مهر ۱۴۰۳

شکایت از شرکت بورسی منجر به توقف فعالیت کارخانه شد

۲۳ مهر ۱۴۰۳

دادسرای فیروزکوه درباره دعوی و شکایت اداره محیط زیست از شرکت تامین ماسه ریخته گری، رای به توقف فعالیت کارخانه از 28 مهر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، شرکت تامین ماسه ریخته گری با اشاره به دعوی دانشگاه علوم پزشکی بهشتی و شکایت اداره محیط زیست از صدور رای دادسرای فیروزکوه مبنی بر توقف فعالیت کارخانه از ۲۸ مهر خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.

بر اساس این گزارش، “کماسه” اعلام کرد: پیرو ابلاغیه الکترونیکی ۵ مهر در خصوص دعوی دانشگاه علوم پزشکی بهشتی و اعلام شکایت قبلی از طرف اداره محیط زیست علیه شرکت و اعضای هیأت مدیره به رغم ارائه دفاعیات لازم و اعلام مراتب اعتراض از طرف هیأت مدیره نسبت به اتهام انتسابی و موضوع توقف کارخانه در شعبه دوم بازپرسی دادسرای فیروزکوه، متاسفانه ۱۲ مهر دادنامه توسط دادگاه کیفری دو شهرستان فیروزکوه مبنی بر رد اعتراض اعضا هیأت مدیره صادر شد.

در نهایت طی ابلاغیه الکترونیکی ۲۲ مهر صادره توسط شعبه دوم بازپرسی دادسرای فیروزکوه اعلام شد با توجه به تصمیم این شعبه مبنی بر توقف فعالیت شرکت تامین ماسه ریخته‌گری که مورد موافقت دادستان و مورد تایید دادگاه شده (اعتراض هیأت مدیره نسبت به این تصمیم منتهی به رد شده است) ۲۸ مهر دستور توقف شرکت صادر و شرکت در اجرای ماده ۱۱۴ قانون آیین دادرسی کیفری و ماده ۱۲ قانون هوای پاک متوقف می‌شود. با عنایت به ابلاغیه صادره فعالیت کارخانه از ۲۸ مهر متوقف خواهد شد.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x