۱۸ شهریور ۱۴۰۳

سوپر اپلیکیشن تپسی از فردا بطور رسمی آغاز بکار می کند + جزئیات

۱ مرداد ۱۴۰۳

مدیرعامل تپسی از گروه تپسی رونمایی کرد و گفت: سوپر اپلیکیشن تپسی از فردا بطور رسمی با خدمات با کیفیت و متمایز در حوزه های متنوع آغاز بکار می کند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، مصطفی سید حسینی در خصوص مسیر پیش رو و آینده تپسی در نشستی خبری، اعلام کرد: ورود تپسی به کسب و کارهای اینترنتی از سال ۹۵ آغاز و در مسیر رشد و توسعه قرار گرفت. ورود به بازار سرمایه و نوآوری‌ها، گروه گلرنگ را به خرید این مجموعه ترغیب کرد. گلرنگ به عنوان سهامدار عمده در دهه ۴۰ و ۵۰ سهام پاکشو را در اختیار داشت و سال ۸۶ با تاسیس گروه توسعه گلرنگ با عبور از صنعت شوینده در برخی حوزه ها سرمایه گذاری کرد.

در این راستا و برای نزدیک تر شدن به مصرف کننده نهایی به حوزه خرده فروشی وارد و پس از آن به سمت فضای دیجیتال رفت. گلرنگ در اکوسیستم جدید علاوه بر پشتیبانی در تامین، پشتیبانی در عملیات و تقاضا را نیز بر عهده دارد.

چشم انداز گلرنگ در ایجاد اکوسیستم و حوزه اقتصاد دیجیتال

استفاده از فرصت های موجود در حوزه اقتصاد دیجیتال، رساندن سهم درآمدی گروه گلرنگ از اقتصاد دیجیتال به یک پنجم درآمد گروه تا سال ۱۴۰۱، افزایش قدرت انتخاب کاربران و افزایش کیفیت ارائه خدمات با ایجاد رقابت است. در این مسیر تپسی ویژگی های منحصر به فردی از جمله، شبکه گسترده کاربران، زیرساخت فنی کارآمد، هوش مصنوعی مقیاس پذیر و تیم متخصص و قوی داشت.

گروه گلرنگ با توجه به نیاز به تشکیل گروه از هویت جدید با عنوان گروه تپسی رونمایی کرد. مجموعه ای که هدف راهبری، نظارت، کنترل، کمک و تسهیل گری کسب و کارهای پلتفرمی از جمله، اُکالا، اُفود، الو پیک، موتو پیک و زپ است. هدف از ایجاد گروه تپسی، یکپارچه کردن پلتفرمی زیر چتری واحد، استفاده از شبکه و زیر ساخت تپسی برای توسعه سایر کسب و کارها، استفاده از هم افزایی شرکت‌های این حوزه برای توسعه و تسریع در رسیدن به اهداف گروه در بازار کسب و کارهای پلتفرمی است.

با تشکیل گروه تپسی، سوپر اپلیکیشن تپسی از فردا بطور رسمی بهره برداری شده و با خدمات با کیفیت و متمایز در حوزه های متنوع آغاز بکار می کند. سرویس سفارش غذا و فروشگاه در تابستان سال جاری و سفارش از سوپر مارکت، حوزه بهداشت و سلامت و سرویس های جانبی شامل تسهیل دسترسی به فیلم نت برای کاربران، برقراری اتصال کسب و کارهای آفلاین و آنلاین، تارا، شب، تپسی گاراژ هم تا پایان سال به گروه افزوده می شوند.

از اهداف رشد تپسی هم می توان به رشد دو برابری درآمد شرکت گسترش بازارهای جدید از طریق ارائه سرویس‌های اقتصادی، تمرکز بر توسعه سرویس پیک و گاراژ، خلق ارزش برای کاربران تپسی از طریق ارتباط بین کسب و کارهای آنلاین و آفلاین اشاره کرد.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x