۲۶ شهریور ۱۴۰۳

رشد ۹۹ درصدی درآمد بانک پارسیان در مرداد از تسهیلات اعطایی

۱۱ شهریور ۱۴۰۳

بانک پارسیان در پنجمین ماه سال، 2.5 هزار میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی محقق و نسبت به مدت مشابه، رشد 99 درصدی را ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، بانک پارسیان که با سرمایه اسمی ۱۵٫۶ هزار میلیارد تومانی در بورس حضور دارد، گزارش فعالیت پنجمین ماه از سال مالی جاری را منتشر کرد.

براساس این گزارش، “وپارس” در پنجمین ماه سال ۲٫۵ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی شناسایی و ۳٫۷ هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری پرداخت کرد. درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی مرداد ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۹۹ درصدی روبرو شد.

این بانک در پنج ماه سال جاری نیز ۱۱٫۹ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی کسب و ۱۸٫۶ هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری پرداخت کرد. درآمد تسهیلات اعطایی پنج ماهه در مقایسه با دوره مشابه قبل، حکایت از افزایش ۷۱ درصدی داشت.

بیشترین درآمد کسب شده طی دوره مرداد و پنج ماهه از اوراق مرابحه و به میزان ۱٫۰۵ و ۵٫۲ هزار میلیارد تومان بود که معادل ۴۲ و ۴۴ درصد درآمدها از این محل کسب شده است. تسهیلات ارزی و مشارکت مدنی نیز با ۶۶۱٫۷ و ۳۷۶٫۲ میلیارد تومان در جایگاه دوم و سوم کسب درآمد در مرداد ماه قرار گرفتند.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x