۲۶ شهریور ۱۴۰۳

خروج موقت ۱۳ نماد، رفع گره از ۴ سهم و فهرست ۱۵ شرکت مشمول ابطال

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

در ششمین هفته اعمال محدودیت دامنه نوسان، نماد 13 شرکت متوقف و 4 شرکت مشمول رفع گره شدند و آمار ابطالی ها هم به 15 شرکت رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، قبل از آغاز معاملات اولین روز کاری بازار سهام در هفته جاری که با تمدید محدودیت دامنه نوسان ۳ درصدی همراه شده نماد شرکت های سیمان‌ صوفیان‌، بانک‌ اقتصاد نوین‌، تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری‌ و محصولات کاغذی لطیف به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بعد از ساعت ۱۰ بازگشایی می شوند.

شرکت های صنایع‌ شیمیایی‌ سینا برای یک روز و آزمایش، صنایع و معادن احیاء سپاهان، سرمایه گذاری توسعه عمران زاگرس، گروه صنعتی و معدنی امیر، روغن‌ نباتی‌ ناب، بانک دی، کشت و صنعت جوین و پست پیشگامان بادپا هم برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

نماد معاملاتی شرکت بورسی پارس‌ سرام‌ هم بدون تعیین زمان، تعلیق شد.

در این میان سهام ۴ نماد فرابورسی ” وثنو، ولراز، ثاژن و ثقزوی” که در روزهای گذشته دارای صف خرید و فروش بودند، مشمول رفع گره معاملاتی هستند.

ابطال با توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی هم شامل شرکت های داروسازی امین به دلیل ظن دستکاری قیمتی، پتروشیمی بوعلی سینا، کشتیرانی ، ملی مس و پتروشیمی نوری به سبب عدم رعایت اصل انصاف و نمادهای فرابورسی “غیوان، ساذری، لخانه، کارام، سفارود، شلیا، رفاه، استقلال، ثبات و آبینه” شد.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x