۱۸ شهریور ۱۴۰۳

حضور پزشکیان در جلسه امروز مجلس و استقرار در صندلی نمایندگی

۳۱ تیر ۱۴۰۳

رییس جمهور منتخب بعد از حضور در جلسه امروز مجلس و استقرار در صندلی نمایندگی، خواهان کمک نمایندگان برای حل مشکلات مردم شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، مسعود پزشکیان امروز راهی بهارستان شد و بعد از حضور در جلسه علنی مجلس و استقرار در صندلی نمایندگی، اعلام کرد: کشور را نمی‌توان با اختلاف و دعوا حل کرد. دولت تلاش می کند با کمک نمایندگان و دیگران خدمتگذار مردم باشد و گره‌های مملکت را باز کند. خداوند ما را شرمنده مردم عزیزی نکند که با وجود تبلیغات، آمدند و مشت محکمی به دهان کسانی زدند که از داخل و خارج تبلیغ می‌کردند.

همان آدمی هستم که بودم جز اینکه بار مسئولیتم ستگین‌تر شده است‌. مردم اعتماد کرده و به ما رای داده‌اند. نباید فکر کنیم کسی شده‌ایم. با تمام وجود تلاش خواهم کرد با کمک شما دست به دست هم دهیم و پاسخگوی نیازهای مردم باشیم.

حضرت علی توصیه می‌کند به تقوا که حرکت بدون خطاست در اقتصاد، صنعت، کشاورزی و …. حضرت می‌فرمایند به دنبال دنیا راه نیفتید حتی اگر دنیا به دنبال شما راه بیفتد. اگر مال و ثروت دنیا ما را فریب ندهد آن زمان است که می‌توانیم از مظلوم دفاع کنیم و به مقابله با ظالم و ظلم بپردازیم. باید کاری کنیم که بی عدالتی و حق کشی از بین برود.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x