۱۸ شهریور ۱۴۰۳

تولید ۴۰ هزار شاهین پلاس و شروع پیش فروش بعد از اعلام قیمت

۶ مرداد ۱۴۰۳

معاون بازاریابی و فروش سایپا از برنامه تولید 40 هزار شاهین پلاس تا پایان سال و شروع پیش فروش بعد از اعلام قیمت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، مهدی آقاطاهریان پس از معرفی و انجام آزمایش حرکت از محصول شاهین پلاس به خبرنگاران، اعلام کرد: تولید انبوه این خودرو از خرداد سال جاری آغاز شده و انتظار می رود تا پایان به ۴۰ هزار دستگاه برسد و تا حدودی خلأ خودروهای اتوماتیک و اقتصادی مرتفع شود.

بررسی‌ و مقایسه و همچنین برآورد قیمت این محصول جدید سایپا نسبت به محصولات گذشته و در مقایسه با رقبا در چهار جامعه هدف، صورت می‌گیرد. خودرو شاهین پلاس از نظر کیفی وضعیت بسیار مطلوبی در بین دیگر محصولات تولید داخل دارد و می‌تواند استانداردهای یورو ان کپ را کسب و از نظر ایمنی برای راننده و سرنشینان، خیالی آسوده ایجاد کند.

نظرات افراد در مورد قیمت این خودرو برای اولین بار بهره‌گیری از یک شرکت واسط، دریافت و با مستندات کامل به وزارت صنعت و سازمان حمایت ارسال می شود تا به محض تعیین و اعلام قیمت خودرو، پیش فروش شروع شود. قیمت‌گذاری باید به نحوی باشد که نه خودروساز دچار زیان شود و نه مردم در خرید خودرو دچار سختی شوند.

گروه سایپا علاقه‌ای به فروش محصولات با قیمت‌های بالا و نجومی ندارد و به دنبال آن است که قیمت با توجه به وضعیت بازار و قیمت تمام‌شده، مشخص و عرضه شود.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x