۳۰ شهریور ۱۴۰۳

توقف ۲۰ نماد، تعلیق دو شرکت، رفع گره از ۶ سهم و فهرست ۷ شرکت مشمول ابطال

۱۹ شهریور ۱۴۰۳

نماد 20 شرکت بورسی و فرابورسی متوقف، دو سهم تعلیق و 6 شرکت مشمول رفع گره شدند و آمار ابطالی ها هم به 7 شرکت رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، قبل از آغاز معاملات سومین روز کاری بازار سهام در هفته جاری که با ادامه تمدید محدودیت دامنه نوسان ۳ درصدی همراه شده نماد شرکت های ملی مس، بانک صادرات، بهساز کاشانه تهران، بیمه کارآفرین، بانک تجارت، تامین سرمایه بانک ملت، بین‌المللی‌ توسعه‌ ساختمان، کارت اعتباری ایران کیش، تولید دارو، پتروشیمی تندگویان، داروسازی کاسپین تامین، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، توسعه مولد نیروگاهی جهرم و ریل پردازسیر به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بعد از ساعت ۱۰ بازگشایی می شوند.

شرکت های سرامیک‌ های‌ صنعتی‌ اردکان‌ برای یک روز و روغن‌ نباتی‌ ناب، کشت و صنعت جوین، بیمه حکمت صبا ، پست پیشگامان بادپا و عمران و سازندگی قزوین هم برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

شرکت بورسی شرکت بهساز کاشانه تهران بدون اعلام زمان تعلیق شد و تعلیق شرکت تجهیز نیروی‌ زنگان‌ که در بازار پایه نارنجی فرابورس حضور دارد و از ۲۹ مرداد با توقف نماد مواجه است تا اول مهر تمدید شد.

در این میان سهام ۶ نماد فرابورسی “بمپنا، تابا، تشتاد، خفناور، فنرژی و وثخوز” که در روزهای گذشته دارای صف خرید و فروش بودند، مشمول رفع گره معاملاتی هستند.

ابطال با توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی هم شامل شرکت های سرمایه گذاری توسعه صنایع و معادن غدیر به دلیل عدم رعایت انصاف، سرمایه گذاری نیرو به علت معاملات چرخشی و نمادهای فرابورسی ” غیوان، تفیرو، دهدشت، لخانه و ممسنی” شد.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x