۲۷ مهر ۱۴۰۳

تعامل مجلس و بورس در اصلاح قانون ۱۹ سال قبل، صندوق‌ها و …

۱۷ مهر ۱۴۰۳

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی از تعامل مجلس با سازمان بورس در اصلاح قانون بازار اوراق بهادار، صندوق‌های پروژه‌ و سرمایه‌ گذاری های استانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، جعفر قادری با اشاره به مسائل مطروحه در جلسه کمیته بورس کمیسیون اقتصادی مجلس با رئیس سازمان بورس به سنا، گفت: در این جلسه مقرر شد اصلاحیه قانون بازار اوراق بهادار با همکاری و تعامل سازمان بورس و مجلس پس از حدود ۱۹ سال از تصویب، نهایی شود.

وی افزود: سازمان بورس برای توسعه عرضه بیشتر صندوق‌های پروژه‌ در بورس به عنوان ابزاری برای تامین مالی اعلام آمادگی کرد. همچنین درباره روش‌های استفاده از ظرفیت های قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها که ظرفیت‌های مطلوبی برای بازار سرمایه ایجاد می‌کند، بحث و تبادل نظر شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: نمایندگان مجلس هم برای کمک به حل مسائل شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت و ساماندهی آنها به مسئولان بورس وعده دادند. مقرر شد اجازه استفاده از ظرفیت شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی برای حل مشکلات سهام عدالت و توسعه بازار سهام داده شود.

قادری از ارائه گزارشی از برنامه‌ها و مشکلات موجود در بازار سرمایه به کمیسیون اقتصادی از سوی رئیس سازمان بورس در نشست‌های بعدی خبر داد تا در صورت امکان راهکارها بررسی و دنبال شود.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x