۱۸ شهریور ۱۴۰۳

تاخیر سازمان بورس در اعلام تعطیلی رسمی فردا با گذشت چند ساعت از تصمیم دولت!

۶ مرداد ۱۴۰۳

هر چند به احتمال بسیار زیاد، بازار سرمایه فردا تعطیل خواهد بود اما سازمان بورس با وجود گذشت چند ساعت از اعلام تعطیلی سراسری بانک ها هنوز در مورد فعالیت یا تعطیلی اطلاع رسانی نکرده است!

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، حوالی ساعت ۹:۳۰ صبح امروز بود که دولت تصمیم به تعطیلی فردا یکشنبه کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌های سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) به دلیل تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا، حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی گرفت و انتظار می رفت و می رود به علت تعطیلی سراسری بانک ها، فعالیت بورس ها هم برای فردا تعطیل شود.

براساس این گزارش، سازمان بورس با وجود پایان معاملات امروز و گذشت حدود ۴ ساعت از اعلام رسمی تعطیلی، هنوز در این باره توضیحی نداده و اطلاع رسانی نکرده و فعالان بازار فعلا” بلاتکلیف و منتظر ساعت های آینده شده اند و از طروق مختلف از جمله رسانه ها و دیگر مراجع این سئوال را مطرح کرده اند که آیا بورس فردا تعطیل است؟ آیا سازمان بورس در این مورد اطلاعیه ایی صادر کرده یا خیر؟

بنابراین انتظار می رود سازمان بورس در اولین فرصت این موضوع مهم را شفاف و به اطلاع همگان برساند تا فعالان بازار در فضایی کاملا” روشن برای ساعات آینده و فردا تصمیم گیری کنند.

در این میان هر چند به دلیل تعطیلی سراسری بانک ها، بورس هم به احتمال بسیار زیاد برای فردا تعطیل خواهد بود اما به دلیل تجارب گذشته و وجود شایعات و تغییر رویه های ناگهانی و تصمیمات گاه عجیب و غریب، ساختار بازار سرمایه ایران به گونه ایی است که تا زمان اطلاعیه رسمی سازمان بورس نمی تواند شفاف باشد.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x