۲۶ شهریور ۱۴۰۳

بنو سرمایه خود را ۳۰۰ درصد افزایش می دهد

۳۰ مرداد ۱۴۰۳

بیمه تجارت نو با دو خبر خوب گزارش سه ماهه سودآور و افزایش سرمایه به نظر می رسد با اقدامات و برنامه هایی جدید، تلاش های خود را برای خروج از زیان و سودهی به سهامدارانش مضاعف کرده است.

بیمه تجارت نو با دو خبر خوب گزارش سه ماهه سودآور و افزایش سرمایه به نظر می رسد با اقدامات و برنامه هایی جدید، تلاش های خود را برای خروج از زیان  و سودهی به سهامدارانش مضاعف کرده است.

این شرکت در آخرین روز مرداد ۱۴۰۳ با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده، قصد دارد از محل آورده نقدی  سرمایه خود را  به سه برابر برساند.

به گزارش خبرنگار ما با تصویب مجمع عمومی فوق العاده سهامداران، سرمایه بنو از ۶۰۰ میلیارد تومان به دو هزارو ۴۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.  به این ترتیب، ۱۸۰۰ میلیارد تومان، به ارزش بازار بیمه تجارت نو اضافه می شود که می تواند توان اجرایی بنو را با تکیه بر این نقدینگی چشمگیر، چندبرابر کند.  افزایش سرمایه بنو، از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی انجام خواهد گرفت و شرکت، هدف از انجام این کار را اصلاح ساختار مالي، خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت، حفظ توانگري مالي و ارتقای آن، افزايش ظرفيت نگهداري، افزايش سود سرمايه‌گذاري‌ها و شروع مجدد فعاليت قبولي اتکايي اعلام کرده است.

شرکت بیمه تجارت نو بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه مديريت فناوري بورس تهران، با شش میلیارد سهم، با  ارزش بازار ۱۳۸۰ میلیارد تومانی،  در آستانه افزایش سرمایه، تقریبا کمی بیشتر از دوبرابر ارزش اسمی خود دربازار دوم فرابورس معامله شده است که این تصمیم می تواند، توانگری آن را چند برابر کند.

همچنین در کنار این حرکت، بنو  توانسته  است سه ماهه اول سال مالی جدید را هم با سودآوری پشت سر بگذارد. بر اساس گزارش منتشر شده در سامانه کدال،  بنو در سه ماهه اول سال  مالی جدید، ۱۲۱ ریال به ازای هر سهم سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۲ درصد رشد را نشان می دهد.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x