۱۸ شهریور ۱۴۰۳

بانک پارسیان بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرد

۱۹ تیر ۱۴۰۳

بانک پارسیان در نخستین فصل سال به 6700 نفر بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، بانک پارسیان در راستای عمل به تعهدات و تکالیف قانونی در نخستین فصل سال به ۶۷۰۰ نفر از هموطنان بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش‌های ازدواج، فرزندآوری، خودرو بنیاد شهید و امور ایثارگری، رفع نیازهای ضروری، ویژه و مسکن پرداخت کرد.

بر اساس این گزارش، بانک پارسیان علاوه بر تأمین مالی شرکت های تولیدی و اقتصادی و مشارکت در طرح‌های زیربنایی و توسعه‌ای در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، یکی از استراتژی‌ها و اولویت‌های مهم را ترویج سنت نیک قرض‌الحسنه و توسعه خدمات بانکداری قرض‌الحسنه قرار داده و با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به اقشار کم‌درآمد و نیازمند جامعه و رفع نیازهای ضروری آنها، نقش مهمی در جهت بهبود شرایط اقتصادی جامعه و کمک به کاهش فقر، نابرابری‌ها و توزیع عادلانه ثروت ایفا کرده است.

شرایط تورمی طی سال‌های اخیر موجب شده تا هزینه‌های ازدواج برای خانوارها افزایش چشم‌گیری یابد. با توجه به اینکه وام‌ ازدواج نقش اساسی برای زوج‌های جوان در تأمین نیازهای اولیه آنان و یکی از راهکارهای کاهش دغدغه‌های مالی زوج‌های جوان در شروع زندگی مشترک است می‌تواند بخشی از بار هزینه‌های شروع زندگی مشترک را پوشش داده و در کاهش نگرانی زوجین و خانواده‌ها از مخارج زندگی مؤثر باشد.

بانک پارسیان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با هدف کاهش این دغدغه، با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه توانسته از دغدغه‌های جوانان در امر ازدواج بکاهد تا با خیالی آسوده راهی زندگی مشترک شوند.

این بانک که در زمره بانک‌های برتر در پرداخت تسهیلات ازدواج است در راستای تحکیم بنیان خانواده و تسهیل ازدواج جوانان در سه‌ ماه نخست سال با پرداخت ۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، ۱۹۵۵ جوان ایرانی را به خانه بخت فرستاد.

همچنین به‌منظور اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و رفع موانع و دغدغه معیشتی خانواده‌ها در فرزند آوری، ۳۳۵۵ فقره وام فرزند آوری به مبلغ ۲۵۵٫۸ میلیارد تومان پرداخت کرد.

تأمین نیازهای تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری و ویژه، تعمیر/ودیعه مسکن نیز همواره در دستور کار صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان بود. به‌ طوری‌که این بانک در سه‌ماهه نخست سال بیش از ۱۳۴۶ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۹۵٫۸ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت‌ کرد.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x