۲۶ شهریور ۱۴۰۳

ارزیابی مدیرعامل بانک ملت از عملکرد چهار ماهه و برنامه افزایش سرمایه

۲۳ مرداد ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک ملت، عملکرد چهار ماه سال در شاخص های مختلف را مثبت ارزیابی کرد و از برنامه دو مرحله افزایش سرمایه در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، فرشید فرخ نژاد در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی، عملکرد بانک ملت طی چهار ماه سال در شاخص های مختلف را مثبت ارزیابی کرد و از رشد بیش از ۱۵ و ۲۳ درصدی منابع و مصارف خبر داد و گفت: از ابتدای سال با رونمایی دو خدمت جدید ریال دیجیتال و بانکداری ویدئویی در مسیر جلب رضایت و پاسخگویی به نیاز مشتریان گام های موثری برداشته شد.

در نیمه دوم سال نیز با استفاده از ظرفیت های کارشناسان و همکاری با استارت آپ ها و شرکت های حوزه فناوری، خدمات بروز تر و نوینی به مشتریان و مردم ارائه خواهیم کرد.

بانک ملت یکی از بهترین سهام را در صنعت بانکی دارا است و با برنامه ریزی ها در سال جاری دو مرحله افزایش سرمایه در دستور کار دارد که پس از اخذ مجوزهای لازم عملیاتی خواهد شد.

بانک ملت در اعطای تسهیلات خرد تکلیفی از جمله ازدواج، فرزندآوری و مسکن روستایی همواره پیشگام بوده و با پرداخت تسهیلات سامانه ای مانند فرابانک متناسب با عملکرد مشتریان به بخش حقیقی پایانه های فروشگاهی تا سقف ۷ میلیارد تومان و در بخش حقوقی تا سقف ۱۴ میلیارد تومان متناسب با تمرکز فعالیت ها، کارکرد و داشتن توجیه بابت دریافت، تسهیلات اعطا می کند و طرح های مختلفی مانند شایان، نیک وام و طرح های تشویقی برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

امن شدن محیط تراکنش، کاهش هزینه ها و افزایش سرعت عملیات مهم ترین اثرات استفاده از ریال دیجیتال است و بانک ملت به عنوان بانک عامل بانک مرکزی همسو با سیاست های کلان، طرح ریال دیجیتال را به صورت آزمایشی در جزیره کیش با موفقیت عملیاتی کرده و در آینده ای نزدیک با سیاست های بانک مرکزی شاهد عملیاتی شدن این طرح از سوی بانک ها خواهیم بود. رضایت مشتریان و پاسخگویی به درخواست ها و ارائه خدمات مورد نیاز آنها مهم ترین هدف بانک ملت است.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x