۳۱ شهریور ۱۴۰۳

آغاز فروش اعتباری و با وام بانکی چهار محصول سایپا و زیرمجموعه از امروز

۲۰ شهریور ۱۴۰۳

شرکت های سایپا و سایپادیزل، طرح فروش اعتباری و با وام بانکی چهار محصول را از صبح امروز، آغاز کردند که تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بر اساس این گزارش، شرکت سایپا دیزل از ساعت ۸ صبح، طرح پیش‌فروش سه محصول شامل کشنده آرتا KX۵۲۰،‌ کامیونت فوتون M۴ در دو مدل ۸.۵ تن و ۶ تن را با ارائه تسهیلات بانکی و موعد تحویل آذر آغاز کرد که تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

 

نحوه ثبت‌نام از طریق نمایندگی‌ها و دستی طبق پیش فاکتورهای صادره خواهد بود. چک‌های دریافتی از مشتریان صیادی بوده و در زمان ثبت‌نام اخذ می‌شود. سود مشارکت ۱۸ درصدی نیز به مشتریان تعلق خواهد گرفت. همچنین شرکت سایپا از ساعت ۱۰ صبح فروش فوری اعتباری کامیونت نیسان تک‌سوز را از طریق سایت فروش اینترنتی آغاز کرد که تا پایان ظرفیت ادامه دارد.ر اساس این گزارش، شرکت سایپا دیزل از ساعت ۸ صبح، طرح پیش‌فروش سه محصول شامل کشنده آرتا KX۵۲۰،‌ کامیونت فوتون M۴ در دو مدل ۸.۵ تن و ۶ تن را با ارائه تسهیلات بانکی و موعد تحویل آذر آغاز کرد که تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

نحوه ثبت‌نام از طریق نمایندگی‌ها و دستی طبق پیش فاکتورهای صادره خواهد بود. چک‌های دریافتی از مشتریان صیادی بوده و در زمان ثبت‌نام اخذ می‌شود. سود مشارکت ۱۸ درصدی نیز به مشتریان تعلق خواهد گرفت. همچنین شرکت سایپا از ساعت ۱۰ صبح فروش فوری اعتباری کامیونت نیسان تک‌سوز را از طریق سایت فروش اینترنتی آغاز کرد که تا پایان ظرفیت ادامه دارد.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x