۳۰ شهریور ۱۴۰۳

گواهینامه های نقل و انتقال و سپرده سهام “حکشتی” با سرمایه ۸٫۲ هزار میلیاردی توزیع شد

۲۵ شهریور ۱۴۰۳

شرکت کشتیرانی، اعلام کرد: گواهینامه های نقل و انتقال و سپرده سهام با سرمایه جدید ۸.۲ هزار میلیارد تومانی توسط سپرده‌گذاری مرکزی آماده توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، شرکت کشتیرانی از توزیع گواهینامه های نقل و انتقال و سپرده سهام با سرمایه جدید ۸.۲ هزار میلیارد تومانی توسط سپرده‌گذاری مرکزی و روش دریافت خبر داد.

بر اساس این گزارش، “حکشتی” اعلام کرد: با توجه به ثبت افزایش سرمایه از ۵.۷ به ۸.۲ هزار میلیارد تومان، گواهینامه نقل و انتقال و سپرده سهام با سرمایه ۸.۲ هزار میلیارد تومانی توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سپرده و آماده توزیع شد.

کلیه گواهینامه‌های نقل و انتقال و سپرده سهام این شرکت صادره توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی با سرمایه ۵.۷ هزار میلیارد تومان فاقد اعتبار است و سهامداران برای دریافت گواهینامه با سرمایه ۸.۲ هزار میلیارد تومانی باید ضمن مراجعه به سامانه سجام و ثبت نام به سامانه درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به آدرس www.ddn.csdiran.ir مراجعه و نسخه چاپی گواهینامه جدید را از فهرست گزارش دارایی‌ها دریافت کنند.

طبق اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، گواهینامه‌های جدید شرکت‌های بورسی صرفاً به روش‌های فوق قابل دریافت است. لذا به سهامداران توصیه می‌شود از مراجعه به امور سهام شرکت خودداری کرده و در صورت مواجهه با هر مشکلی در ارتباط با سایت‌های مورد اشاره با شماره تلفن‌های ۱۵۶۹ و ۰۲۱۴۲۳۱۵ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x