۲ تیر ۱۴۰۳

عملکرد مثبت “کپارس” در صورت‌های مالی ۹ماهه

۴ آذر ۱۴۰۲

افزایش سهم فروش محصولات داخلی در مقایسه با محصولات صادراتی، از استراتژی‌های فروش مورداستفاده مدیران شرکت کاشی پارس در سال مالی ۱۴۰۲ بوده است.
شرکت کاشی پارس

افزایش سهم فروش محصولات داخلی در مقایسه با محصولات صادراتی، از استراتژی‌های فروش مورداستفاده مدیران شرکت کاشی پارس در سال مالی ۱۴۰۲ بوده است.

به گزارش بازارسهام نیوز، علی‌رغم اصرار و پافشاری مسئولین دولت بر کنترل قیمت‌ها، تورم و بهبود شرایط زندگی مردم در دو سال گذشته، بهتر است این دوستان هرازگاهی نگاهی به نرخ‌های فروش محصولات مختلف تولیدی نظیر دارو، لاستیک، کاشی و… بیندازند تا شاید دست از کتمان حقایق بردارند.

افزایش نرخ‌های بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصدی انواع کاشی‌های دیواری و پرسلانی در صورت‌های مالی ۹ ماههشرکت کاشی پارس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، تنها نمونه‌ای کوچک از رشد عجیب قیمت‌ها در سال گذشته محسوب می‌گردد.

افزایش نرخ‌هایی که در ۹ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۲، منجر به رشد بیش از ۲۷۰ میلیارد تومانی مبالغ فروش و حدود ۸۲ میلیارد تومانی سود خالص کاشی پارس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گردیده است.

شرکت کاشی پارس

کاشی پارس با افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش محصولات داخلی و صادراتی 

همان‌گونه که اشاره شد، افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش محصولات داخلی و صادراتی اصلی‌ترین دلیل افزایش درآمد‌های فروش شرکت در ۹ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۲ می‌باشد و مقادیر فروش شرکت تغییرات خاصی را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان نمی‌دهد.

بااین‌حال افزایش سهم فروش محصولات داخلی در مقایسه با محصولات صادراتی، از استراتژی‌های فروش مورداستفاده مدیران این شرکت در سال مالی ۱۴۰۲ بوده است.

کاشی پارس

در مجموع شرکت کاشی پارس کار خود را با فروشی ۷.۹۲۶ میلیارد ریالی و سود خالصی ۲.۲۳۵ میلیارد ریالی در ۹ ماهه سال مالی ۱۴۰۲ به اتمام رسانده و به نظر می‌رسد در عملکرد مجموع پایان سال سهامداران خود را راضی نماید.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

آغاز بازارگردانی “سغدیر” از ۵ آذرماه

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x