۳۱ شهریور ۱۴۰۳

نرخ فروش ۱۱، ۵ و ۳ قلم از محصولات سه شرکت دارویی تا ۴۸ درصد گران شد

۶ شهریور ۱۴۰۳

سه شرکت دارویی بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش 2 تا 48 درصدی نرخ فروش 11، 5 و سه قلم از محصولات را از سازمان غذا و دارو گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، سه شرکت داروسازی کوثر، البرز دارو و داروسازی آوه سینا از دریافت مجوز افزایش ۲ تا ۴۸ درصدی نرخ فروش ۱۱ ، ۵ و سه قلم از محصولات از سازمان غذا و دارو جهت پوشش نرخ مواد اولیه خبر داد و با توقف نماد روبرو شدند.

بر اساس این گزارش، “دکوثر” اعلام کرد: ، نرخ فروش ۱۱ قلم از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو ۲ تا ۴۸ درصد افزایش یافت .تغییرات فروش محصول به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل ۲ درصد است.

“دالبر” اعلام کرد: نرخ فروش برخی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و اقلام بسته بندی افزایش یافت. با توجه به بودجه فروش۷ ماهه آینده اثر افزایش نرخ در فروش کمتر از ۲ درصد است.

همچنین “داوه” اعلام کرد: مجوز افزایش ۲۳ تا ۳۳ درصدی نرخ ۳ قلم از سبد محصولات که یک قلم محصول(بیزوپرولول ۱۰) سال گذشته تولید و فروش نداشته و ۲ قلم از محصولات دیگر طی سال گذشته ۳٫۱۳ درصد کل فروش شرکت را به خود اختصاص داده، دریافت شد.

 

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x