۶ مرداد ۱۴۰۳

“نخریس” امروز به روش ترکیبی عرضه می‌شود

۱۱ دی ۱۴۰۲

عرضه اولیه تعداد ۳۶۰۰۰۰۰۰ سهم نخریس امروز در بازار فرابورس در دو مرحله انجام می شود.
"نخریس"

عرضه اولیه تعداد ۳۶۰۰۰۰۰۰ سهم نخریس امروز در بازار فرابورس در دو مرحله انجام می شود.

به گزارش بازارسهام نیوز، امروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ تعداد ۳۶۰۰۰۰۰۰ سهم نخریس در دو مرحله ترکیبی در بازار فرابورس عرضه اولیه خواهد شد. دوره سفارش گیری مرحله اول از ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه و پس از کشف قیمت در مرحله دوم از ساعت ۱۱ و ۱۵ آغاز می شود.

گفتنی است تعداد ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ سهم از سهام شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان (سهامی عام) برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در نماد نخریس در مرحله اول قابل سرمایه‌گذاری برای صندوق‌های سهامی و مختلط به روش حراج است.

مرحله اول؛ صندوق‌های مختلط وسهامی

پیرو اطلاعیه این شرکت، امروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ تعداد ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ سهم از سهام شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان (سهامی عام) برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در نماد نخریس در مرحله اول به روش حراج صرفاً به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام و مختلط عرضه می‌شود.

ارسال سفارش خرید برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام و مختلط صرفا توسط ایستگاه‌های معاملاتی نامک کارگزاران دارای مجوز فعالیت در فرابورس صورت می‌گیرد.

دراین خصوص توجه به مواردی ضروری است؛ باتوجه به اینکه روش عرضه حراج است، اولویت تطبیق سفارشات ابتدا قیمت بوده و در قیمت‌های برابر،اولویت با زمان ارسال سفارش است.

خریداران امکان ارسال سفارش‌های متعدد به سامانه معاملاتی را دارند لکن حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی ۲۴۰،۰۰۰ سهم است.

سفارش‌های ثبت شده طی دوره ثبت سفارش قابل اصلاح یا حذف هستند. پس از پایان این دوره، ورود، حذف یا اصلاح سفارش مجاز نیست.

کلیه درخواست‌های خرید جهت ورود سفارش می‌بایست مضربی از ۲ سهم باشند.

صرفا صندوق‌هایی (صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی و مختلط) مجاز به ورود سفارش در عرضه هستند که گزارش ارزشیابی سهام تهیه شده توسط صندوق را به آدرس ایمیل معرفی شده در اطلاعیه مذکور ارسال کرده‌اند.

وفق تبصره ماده ۶ مکرر ۳ دستورالعمل پذیره‌نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران، بورس باید تعداد و قیمت سهام تخصیص داده شده به سرمایه‌گذاران واجد شرایط را به تفکیک مشخصات هر سرمایه‌گذار واجد شرایطی که در عرضه اولیه شرکت کرده است در روز عرضه اولیه افشا کند.

مرحله دوم ؛تعداد سهم قابل عرضه : ۲۴،۰۰۰،۰۰۰ سهم حداکثر سهام قابل خرید ۳۰ سهم و قیمت کشف شده در مرحله اول و تاریخ عرضه : ۱۴۰۲/۱۰/۱۱است.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x