۶ مرداد ۱۴۰۳

توسط شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان محقق شد؛

جهش سودآوری “ومهان” با رشد ۷۰ درصدی

۲۸ آبان ۱۴۰۲

سود عملیاتی "ومهان" به مبلغ ۴ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، بیش از یک هزار و ۹۸۳ میلیارد تومان افزایش داشته است.

سود عملیاتی “ومهان” به مبلغ ۴ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، بیش از یک هزار و ۹۸۳ میلیارد تومان افزایش داشته است.

به گزارش بازارسهام نیوز، شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان با سرمایه ثبت شده ۳۰ هزار میلیارد تومانی و ارزش بازار بیش از ۲۲ هزار میلیاردی در گزارش میاندوره‌ای ۶ ماهه خود از تحقق سود خالص ۳ هزار و ۹۱۳ میلیاردی خود خبر داده است.

مهر آیندگان

“ومهان” در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری موفق به کسب درآمد عملیاتی ۴ هزار و ۴۹۱ میلیارد تومانی شده است که این میزان نسبت به دوره مالی مشابه سال گذشته با رشد ۸۰ درصدی همراه بوده است.
پس از کسر هزینه‌های عملیاتی و هزینه‌های فروش، ادرای و عمومی؛ سود عملیاتی این شرکت به مبلغ ۴ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان حاصل می‌شود که در مقایسه با دوره مشابه سال ۱۴۰۱، بیش از یک هزار و ۹۸۳ میلیارد تومان افزایش داشته است.
 مهر آیندگان

پس از کسر هزینه‌های مالی، سود خالص شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان به مبلغ ۳ هزار و ۹۱۳ میلیارد تومان بدست می‌آید که نسبت به دوره مشابه سال گذشته، با رشدی ۷۱ درصدی، معادل یک هزار و ۶۲۳ میلیارد تومانی همراه بوده است.
با نگاهی دقیق‌تر به‌صورت وضعیت‌های مالی “ومهان” می‌توان دریافت که این شرکت موفق به تحقق یک هزار و ۳۰۵ ریال سود خالص به‌ازای هر سهم شده است که نسبت به ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۱، رشد ۵۳ درصدی داشته است.

در انتها صورت سود (زیان) شرکت شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان قابل مشاهده می‌باشد.

 مهر آیندگان

 

 

 

بیششتر بخوانید:

تحقق ۵۲۱ ریال سود خالص به‌ازای هر سهم “وبملت”

 

خبرنگار: علی گل گلاب

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x