۶ مرداد ۱۴۰۳

کاهش ۱۵درصدی درآمد‌ ماهانه “لبوتان”

۶ آذر ۱۴۰۲

با توجه به افزایش نرخی که شوفاژ در این ماه به همراه داشت، گروه صنعتی بوتان حدود ۱۰ هزار دستگاه کمتر نسبت به ماه گذشته فروش داشت.
لبوتان
با توجه به افزایش نرخی که شوفاژ در این ماه به همراه داشت، گروه صنعتی بوتان حدود ۱۰ هزار دستگاه کمتر نسبت به ماه گذشته فروش داشت.

به گزارش بازارسهام نیوز، گروه صنعتی بوتان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه ۱۴۰۲ میزان درآمدی که از فروش «رادیاتور، شوفاژ، رادیاتور پنلی، رادیاتور حوله ای، آبگرمکن و سایر محصولات» شناسایی کرد برابر با ۸۳۴ میلیارد تومان بود، از ابتدای سال مالی نیز مجموع درآمدزایی این شرکت به ۵ هزار و ۴۶۹ میلیارد تومان رسید.

میزان درآمدزایی صورت گرفته توسط “لبوتان” در آبان ماه سال جاری مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور بود و در بازار صادراتی نیز ۳۶ میلیارد تومان از فروش محصولات خود درآمدزایی کرد.

سرما به فروش شوفاژهای لبوتان زد+بورس نیوز

کاهش ۱۵ درصدی درآمد ماهانه گروه صنعتی بوتان 

گروه صنعتی بوتان میزان درآمدی که در هشتمین ماه از سال جاری در کارنامه مالی خود به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته که ۹۸۵ میلیارد تومان درآمدزایی داشت شاهد کاهش ۱۵ درصدی درآمد ماهانه خود بود و همچنین در نمودار فوق مشاهده می‌کنیم که پس از روند مثبتی که در ۲ ماه داشت اکنون این روند صعودی قطع شده است.

عنوان درآمدزاترین بخش “لبوتان” را در آبان ماه «شوفاژ» با ۳۷۴ میلیارد تومان به خود اختصاص داد که ۴۵ درصد از درآمد ماهانه را در اختیار داشت، این بخش نسبت به ماه گذشته ۲۲ درصد کاهش پیدا کرد و با توجه به افزایش نرخی که شوفاژ در این ماه به همراه داشت حدود ۱۰ هزار دستگاه کمتر نسبت به ماه گذشته فروش داشت.

محصول شوفاژ که عنوان درآمدزاترین محصول “لبوتان” را یدک می‌کشد، در آبان ماه با افزایش نرخ فروش ۴ درصد رو به رو بود که اکنون به نرخ ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی رسیده است که حال این تعداد ۳۰ هزار و ۱۵۴ دستگاه از این محصول به فروش رسیده است.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

“کتوسعه” به‌زودی وارد بازار فلزات می‌شود

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x