۶ مرداد ۱۴۰۳

پایین‌ترین حد درآمدزایی نوش مازندران؛

کاهش ۹۰ درصدی درآمدزایی “غنوش”

۲۸ آبان ۱۴۰۲

درآمدی که در مهرماه توسط نوش مازندران شناسایی شد نسبت به میانگین درآمدی در ۶ ماه گذشته ۹۰ درصد کاهش را در پی داشت.
شرکت نوش مازندران

درآمدی که در مهرماه توسط نوش مازندران شناسایی شد نسبت به میانگین درآمدی در ۶ ماه گذشته ۹۰ درصد کاهش را در پی داشت.

به گزارش بازارسهام نیوز، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه ۱۴۰۲ میزان درآمدی که از فروش «کنسانتره مرکبات» شناسایی کرد برابر با ۵۷۱ میلیون تومان بود، از ابتدای سال مالی نیز مجموع درآمدزایی این شرکت به ۳۴ میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان رسید.

میزان درآمدزایی صورت گرفته توسط “غنوش” در مهرماه سال جاری مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور بود و در بازار صادراتی فعالیتی را به همراه نداشت، درآمدی که در مهرماه توسط نوش مازندران شناسایی شد نسبت به میانگین درآمدی در ۶ ماه گذشته ۹۰ درصد کاهش را در پی داشت.

 

غنوش

شرکت نوش مازندران “غنوش” میزان درآمدی که در هفتمین ماه از سال جاری به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته که ۵ میلیارد و ۹۵۹ میلیون تومان درآمدزایی داشت شاهد کاهش ۹۰ درصدی درآمد ماهانه خود بوده است و همچنین عملکرد این شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با ۷۹ درصد ریزش همراه بود.

همان‌طور که نمودار فوق ملاحظه می‌کنید این شرکت میزان درآمدی که در مهرماه شناسایی کرد در مقایسه با ۲ سال گذشته ریزش شدیدی را تجربه کرد و همچنین نتوانست روند نزولی خود را به طور کامل قطع کند.

تنها محصولی که “غنوش” در مهرماه به فروش رساند، محصول کنسانتره مرکبات با ۵۷۱ میلیون تومان بود که نرخ فروش این محصول ۷۳ هزار تومان در ازای هر کیلوگرم بود، این بخش نسبت به مهرماه سال گذشته ۷۳ درصد کاهش پیدا کرد.

 

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x