۳۰ شهریور ۱۴۰۳

شرکت ۶۰۰ میلیارد تومانی در نوبت عرضه اولیه ۲۵ درصدی ایستاد/ مشخصات

۱۸ شهریور ۱۴۰۳

شرکت صنایع الکترونیک مادیران با سرمایه 600 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس درج نماد شد تا در صف عرضه اولیه 25 درصدی سهام بایستد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، صنایع الکترونیک مادیران پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۱۷ شهریور با نماد “الکتروماد” در گروه ماشین آلات و تجهیزات به عنوان دویست و بیستمین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام شامل عرضه و اختصاص به بازارگردان بایستد.

معرفی شرکت

بر اساس این گزارش و طبق بررسی های بورس پرس، شرکت صنایع الکترونیک مادیران اول مهر سال ۹۸ در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و جزو شرکت های فرعی صنایع مادیران بشمار می رود.

طبق مصوبه هیات مدیره شرکت صنایع مدیران مبنی بر تاسیس شرکت تولید وسایل الکترونیکی و انتقال فرایند تولید و فروش آن به این شرکت و بر اساس توافقنامه منعقده با صنایع مادیران، مقرر شده انواع دارایی‌های ثابت و ماشین آلات مربوط به تولید وسایل الکترونیکی به این شرکت انتقال یابد بر همین اساس در پایان سال ۹۹ و همچنین سال ۱۴۰۰ بخشی از دارایی‌های ثابت صنایع مادیران به این شرکت فروخته شد.

طبق صورت‌های مالی حسابرسی شده سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲، موضوع فعالیت شرکت تولید و فروش محصولات الکترونیک شامل تلویزیون، مانیتور و … است. شروع تولید نمایشگر و مانیتور از سال ۱۴۰۰ بود.

سرمایه و ترکیب سهامداران

۱۰۰ درصد مالکیت سهام به شرکت صنایع مادیران تعلق دارد. سرمایه اولیه این شرکت با ۵۸۲ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۱۰ میلیون تومان بود که طی ۴ مرحله افزایش سرمایه به ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

سیاست تقسیم سود

سیاست تقسیم سود شرکت صنایع الکترونیک مادیران برای سال‌های آتی همچون سال مالی ۱۴۰۱ برابر با ۶۵ درصد در نظر گرفته شده است.

خلاصه صورت های مالی پنج سال اخیر

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x