۲ تیر ۱۴۰۳

توقف روند صعودی “فولاژ” در آذرماه

۱۰ دی ۱۴۰۲

بیشترین توجه "فولاژ" به فروش محصولات در بازار داخلی بوده و درواقع می‌توان گفت ۸۳ درصد از کل درآمد‌ها در این بازار را به نام خود به ثبت رسانده است.
شرکت فولاد آلیاژی

بیشترین توجه “فولاژ” به فروش محصولات در بازار داخلی بوده و درواقع می‌توان گفت ۸۳ درصد از کل درآمد‌ها در این بازار را به نام خود به ثبت رسانده است.

به گزارش بازارسهام نیوز، شرکت فولاد آلیاژی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۲ مجموع درآمد‌های کسب‌شده از فروش محصولات طی این دوره ماهانه را مبلغی برابر با یک هزار و ۳۵۴ میلیارد تومان به ثبت رساند و درآمد تجمیعی این شرکت فولادی از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با ۱۳ هزار میلیارد تومان در سامانه کدال به ثبت رسانده است.

آذرماه نقطه توقف روند صعودی

درآمد‌های شرکت فولاد آلیاژی ایران از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی بود که بیشترین توجه “فولاژ” به فروش محصولات در بازار داخلی بوده و درواقع می‌توان گفت ۸۳ درصد از کل درآمد‌ها در این بازار را به نام خود به ثبت رسانده است.

*میزان درآمد‌های “فولاژ” تا آذرماه سال ۱۴۰۲

میزان درآمدی که فولاد آلیاژی ایران در آذرماه ۱۴۰۲ به ثبت رساند، نسبت به ماه گذشته ۸ درصد کاهش درآمد را تجربه کند. میزان درآمد‌های “فولاژ” از مبلغ یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان به رقم یک هزار و ۳۵۴ میلیارد تومان ریزش پیدا کرد.

آذرماه نقطه توقف روند صعودی

عمده‌ترین میزان درآمد “فولاژ”

همان‌طور که گفته شد عمده‌ترین میزان درآمد “فولاژ” از فروش محصولات در بازار داخلی با یک هزار و ۱۲۴ میلیارد تومان شناسایی شد و البته بیشترین درآمد در این بازار از فروش «آلیاژی» با ۹۳۵ میلیارد تومان به دست آمد. همچنین نرخ فروش این محصول به ازای هر تن در حدود ۴۰ میلیون تومان به فروش رفته است.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x