۳۰ شهریور ۱۴۰۳

شرایط فروش فوق العاده ساینا S با قیمت ۳۴۵ میلیون تومانی

۲۲ مرداد ۱۴۰۳

فروش فوق العاده ساینا اس از سوی ساپیا اعلام و مقرر شد این خودرو با قیمت بیش از 345 میلیون تومانی و تحویل 90 روزه عرضه شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، شرایط فروش فوق العاده ساینا اس از سوی ساپیا اعلام و مقرر شد این خودرو به رنگ سفید با قیمت بیش از ۳۴۵ تومانی و موعد تحویل ۹۰ روزه پس از پذیرش ، عرضه شود.

براساس این گزارش، افرادی می توانند برای این پیش فروش، اقدام به واریز وجه خودرو و ثبت نام کنند که سال گذشته در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، ثبت نام اولیه و ۲۱ مرداد پیامک مربوطه را دریافت کرده اند.

۱ – هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است. ۲ – حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و باید حداقل دارای گواهینامه خودرو پایه سوم باشد. ۳ – امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی فعال با عمر خودروی موضوع پلاک کمتر از پنج سال میسر نیست.

۴ -خرید انصرافی در قرار داد وجود ندارد و همچنین انتقال امتیار و حقوق ناشی از خرید خودرو به اشخاص ثالث و نیز فروش حواله خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد. ۵ – ثبت نام برای مشتریان حقوقی امکان پذیر نیست.

۶ – متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

۷ – شماره تلفن همراه اعلام شده باید متعلق به شخص متقاضی باشد.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x