۳۱ شهریور ۱۴۰۳

حمایت ۶ انجمن بزرگ صنایع بورسی از وزیر پیشنهادی صنعت

۲۹ مرداد ۱۴۰۳

انجمن‌های فولاد، پتروشیمی، سنگ آهن، سیمان، سرامیک و خانه معدن، در نامه‌ای به رئیس مجلس از وزیر پیشنهادی صنعت، حمایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، انجمن‌های فولاد، خانه معدن، پتروشیمی، سنگ آهن، سیمان و کاشی و سرامیک که بیش از ۱۰ درصد تولید ناخالص داخلی و ۴۵ میلیارد دلار توان صادراتی کشور را نمایندگی می‌کنند در نامه‌ای به رئیس مجلس ضمن اعلام حمایت از وزیر پیشنهادی صنعت، اعلام کردند: با توجه به نوع ساختار و مسئولیت‌های گسترده وزارت صنعت، سکاندار این وزارتخانه علاوه بر دارا بودن تخصص، تعهد، پاک دستی و مهارت‌های مدیریتی و فنی باید مسائل و پای بست‌های عدیده مرتبط با محیط کسب و کار و اقتصاد را از طریق ارتباط همه جانبه با ذینفعان بی شمار برطرف کند که لازمه این مهم توان ارتباطی موثر بازی نفوذان حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و حاکمیتی است.

وزارت صنعت در شرایط حساس کنونی نیازمند وزیر ظرفیت ساز، توسعه‌گرا، تعامل‌گرا و باور عمیق به بخش خصوصی و مردمی‌سازی بخش مولد اقتصاد است. با توجه به پیشینه اجرایی، وزیر پیشنهادی از ویژگی های فوق برخوردار بوده و می تواند در راستای اهداف برنامه هفتم، نقش ویژه و موثری ایفا کند. با رای اعتماد نمایندگان مجلس، زمینه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم فراهم می شود.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x