۳۰ مهر ۱۴۰۳

جزئیات وام بدون ضامن ۳۰ میلیون تومانی پست بانک برای روستاییان

۲۹ مهر ۱۴۰۳

وام بدون ضامن 30 میلیون تومانی پست بانک با نرخ سود چهار درصد به جامعه روستایی تعلق می‌گیرد و حداکثر دوره بازپرداخت آن 36 ماهه است.

به گزارش بازار سهام نیوز، پست بانک در طرح تسهیلاتی نیکان تا سقف ۳۰ میلیون تومان با نرخ کارمزد چهار درصد، وام قرض‌الحسنه بدون ضامن به روستاییان اختصاص داده است. بازپرداخت این تسهیلات که بر‌ مبنای اعتبارسنجی انجام می‌شود، ۲۴ تا ۳۶ ماهه در نظر گرفته شده است. همچنین متقاضیان دریافت این وام نباید دارای چک برگشتی یا بدهی به بانک باشند.

شرایط بازپرداخت وام بدون ضامن ۳۰ میلیون تومانی پست بانک

مبلغ پرداختی به متقاضیان روستایی حداقل پنج و حداکثر ۳۰ میلیون تومان است که بر اساس اعتبارسنجی به آنها تعلق می‌گیرد.

متقاضیانی که موفق به دریافت وام نیکان پست بانک شوند، در صورتی که تا سقف ۱۰ میلیون تومان از پست بانک دریافت کنند، ملزم به بازگرداندن مبلغ دریافتی به همراه چهار درصد کارمزد با مبلغ اقساط ماهانه ۴۵۴ هزار تومان در مدت زمان ۲۴ ماهه هستند. در صورتی که وام‌گیرنده تا سقف ۳۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند، ملزم به بازپرداخت آن در مدت‌زمان ۳۶ ماهه با مبلغ قسط ۹۰۹ هزار تومان خواهد بود.

در مجموع رقم وام و سود تسهیلات قرض‌الحسنه نیکان با محاسبه سقف ۳۰ میلیون تومان پرداختی از سمت بانک، مبلغ ۳۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. شایان ذکر است متقاضیان ملزم به پرداخت مبلغ ۳۰۰ هزار تومان بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی هستند. متقاضیان برای دریافت تسهیلات می‌توانند به شعب پست بانک مراجعه کنند.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x