۶ مرداد ۱۴۰۳

تحقق درآمد ۳۵۸ میلیاردتومانی “فن افزار”

۱۰ دی ۱۴۰۲

شرکت توسعه فن افزار توسن در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به آذرماه خود از تحقق درآمد ۳۵۸ میلیاردتومانی خبر داد.
توسعه فن افزار توسن

شرکت توسعه فن افزار توسن در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به آذرماه خود از تحقق درآمد ۳۵۸ میلیاردتومانی خبر داد.

به گزارش بازارسهام نیوز، شرکت توسعه فن افزار توسن با سرمایه ثبت شده ۱۵۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲ هزار و ۱۲۰ میلیاردتومانی؛ در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به آذرماه خود از تحقق درآمد ۳۵۸ میلیاردتومانی خبر داد.

توسعه

“فن افزار” در آخرین ماه از سال مالی خود رکورد درآمدی خود را با رشد ۱۰ درصدی نسبت به آبان‌ماه رقم زده است.
درآمدی که شرکت توسعه فن افزار توسن در این ماه محقق ساخته به مبلغ ۳۵۸ میلیارد تومان است و علاوه بر رشد ۱۰ درصدی نسبت به آبان ماه، رشد بیش ۸۲ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به همراه داشته است.
شایان ذکر است درآمد تجمیعی این شرکت نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۶ درصد افزایش را محقق ساخته و در سال مالی منتهی به آذرماه ۱۴۰۲، درآمد تجمیعی “فن افزار” ۲ هزار و ۹۰ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

توسعه

بر اساس اصلاحیه ذکر شده در آخرین گزارش عملکرد ماهانه شرکت توسعه فن افزارتوسن، از این پس در راستای حفظ منافع سهامداران و اهداف شرکت، از این پس سرفصل‌های درآمدی شرکت در سه سرفصل (گروه محصولات سخت افزاری- گروه محصولات نرم افزاری و پشتیبانی سخت افزاری) به سهامداران محترم ارائه خواهد گردید؛ بنابراین سبد محصولات هشتگانه “فن افزار” به سه سرفصل تقسیم شده است.

توسعه

گروه محصولات سخت افزاری به مبلغ ۲۸۸ میلیارد تومان، بیش از ۸۰ درصد درآمد‌های این ماه شرکت توسعه فن افزارتوسن را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x