۲۸ مهر ۱۴۰۳

برنامه مالک حقوقی برای عرضه بلوک ۵۱٫۷ درصدی به ارزش ۳۴٫۸ هزار میلیارد تومان

۱۸ مهر ۱۴۰۳

بلوک 51.7 درصدی سهام شرکت صنایع و معادن احیا سپاهان به ارزش ۳۴.۸ هزار میلیارد تومان از سوی سهامدار عمده، روانه میز فروش می شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، شرکت مهندسی قائم سپاهان در نظر دارد بلوک ۵۱.۷ درصدی سهام شرکت صنایع و معادن احیا سپاهان را در راستای واگذاری سهام درون گروهی بطور عمده و نقد یا شرایطی در تابلوی زرد بازار پایه روانه میز فروش کند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

بر اساس این گزارش، مقرر شده بیش از ۸.۲ میلیارد سهم “واحیا” چهارشنبه دوم آبان از طریق کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۴۲۰۷۶ ریال، ارزش معامله ۳۴.۸ هزار میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت ۳.۴ هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

خریدار در صورت خرید نقدی موظف است کل مبلغ معامله را حداکثر طی دو روز کاری از تاریخ معامله پرداخت کند. در صورت خرید شرایطی ۵۰ درصد ارزش معامله باید به صورت نقدی حداکثر طی مدت ۵ روز کاری پس از انجام معامله واریز و الباقی ثمن معامله به صورت ۱۲ قسط مساوی در قالب چک صیادی در وجه فروشنده با فواصل سه ماهه با نرخ سود ۲۳ درصدی پرداخت شود که تاریخ اولین قسط سه ماه پس از قطعی شدن معامله در فرابورس است.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x