۶ مرداد ۱۴۰۳

انعقاد تفاهم‌نامه کانون کارگزاران بورس و شرکت «دانش‌بنیان توسعه سینا»

۸ آذر ۱۴۰۲

امروز کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار با امضای تفاهم نامه‌ای مشترک، پل ارتباطی بنیاد مستضعفان با بازار سرمایه شد.
توسعه سینا

امروز کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار با امضای تفاهم نامه‌ای مشترک، پل ارتباطی بنیاد مستضعفان با بازار سرمایه شد.

به گزارش بازارسهام نیوز به نقل از روابط عمومی کانون کارگزاران بورس، امروز هشتم آذر ۱۴۰۲، کانون کارگزاران بورس و شرکت دانش بنیان توسعه سینا وابسته به بنیاد مستعضان طی مراسمی با حضور دبیرکل و معاونت‌های کانون و نیز مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت توسعه سینا تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

عظیم ثابت، دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در این مراسم بیان کرد: کانون کارگزاران بورس به عنوان یک نهاد صنفی خود انتظام و حرفه‌ای همواره در تلاش است تا در جهت منافع صنعت کارگزاری به عنوان باسابقه‌ترین صنعت مالی کشور گام بردارد.

او افزود: در همین راستا کانون می‌کوشد برای تامین اهداف صنفی خود و ارتقای آن با سازمان‌های فعال در حوزه‌های اقتصادی و دارای منافع و اهداف مشترک، تعاملات خود را گسترش دهد.

مهمترین اهداف‌ تفاهم‌نامه

مسلم نیلچی، معاونت آموزش، پژوهش و توسعه کانون کارگزاران بورس در این مراسم به اهداف این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: استفاده از طرفیت و پتانسیل‌های کانون برای برگزاری دوره‌های آموزشی با محوریت توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری و سواد مالی در سرار کشور؛ تشکیل کمیته پژوهشی مشترک برای انجام نیازهای پژوهشی با موضوعات مشترک طرفین؛ معرفی نخبگان و استعدادهای برتر سرار کشور برای توانمندسازی افراد متخصص برای حضور در نهادهای مالی؛ استفاده از ظرفیت‌های طرفین در حوزه تالیف و نشر کتب و مقالات در خصوص موضوعات مرتبط با بازارسرمایه مانند تامین مالی و …. برخی از مهمترین هدف‌های این تفاهم‌نامه هستند.

یاسر خانی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان «توسعه سینا» نیز در ادامه گفت: این شرکت به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر بنیاد مستضعفان در حال فعالیت است. امیدوارم امروز بعد از امضای تفاهم‌نامه با ، بتوانیم همکاری نزدیکتری با مجموعه بازارسرمایه و کارگزاران بورس و اوراق بهادار کشور داشته باشیم.

او اضافه کرد: زنجیره ارزش‌های بنیاد مستضعفان و نیز موضوع محرومیت‌زدایی، دو استراتژی کلی برای فعالیت‌های این مجموعه هستند که سبب شده اندبتوانیم فعالیت‌های خود را به طور گسترده‌تری دنبال کنیم.

خانی تصریح کرد: با توجه به اینکه کانون کارگزارن به عنوان یک نهاد صنفی و حرفه‌ای برای صنعت کارگزاری فعالیت دارد، آن را بستر مناسبی برای ایجاد ارتباط قوی با بدنه صنعت کارگزاری دانسته و برآن شدیم تا بتوانیم با تعریف اهداف مشترک از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در این بستر بهره‌مند شویم.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x