۲۷ مهر ۱۴۰۳

اجرای پروژه نابودی بورس با کاهش ۹۴ درصدی سود بزرگترین کارگزاری!

۲۳ مهر ۱۴۰۳

کارشناس بازار سرمایه با اشاره به کاهش 94 درصدی سود بزرگترین کارگزاری بورس، گفت: پروژه نابودی این بازار به عنوان رقیب بانک‌ها به نحو مطلوب اجرا شد!

به گزارش پایگاه خبری بازار سهام نیوز، شرکت کارگزاری مفید به عنوان بزرگترین کارگزاری حاضر در بازار سرمایه، صورت های مالی حسابرسی شده ۱۲ ماهه منتهی به شهریور سال جاری را ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، مفید از سود ۱٫۰۲ هزار میلیارد تومانی در سال مالی منتهی به شهریور ۱۴۰۲ به سود ۵۶٫۲ میلیارد تومانی رسید که معادل ۹۴٫۵ درصد افت داشت!

درآمد کارمزد‌های مفید با توجه به وضعیت ناخوش بورس ۴۵ درصد کاهش و هزینه‌های حقوق و دستمزد ۳۳ درصد افزایش داشتند.

همچنین مهدی رباطی طی یاداشتی با تبریک به مدیران اقتصادی و سیاسی که نظام اقتصادی را ربوی و بر پایه خرید و فروش پول طراحی کردند در تلگرام، اعلام کرد: سود و زیان مفید به عنوان بزرگترین نهاد مالی نشان می‌دهد، پروژه نابودی بورس که در سال ۹۸ و ۹۹ به عنوان رقیب بانک‌ها و بازار پول مطرح شده بود به نحو مطلوب اجرا شده است.

در اقتصاد ربوی پول جز بانک هیچ‌جای دیگر نباید برود نه در تولید نه در بازار سرمایه. خداقوت به بانک مرکزی و سهامداران بانک‌ها. چینش مدیران اقتصادی دولت چهاردهم هم حاکی است در بر پاشنه دو دهه گذشته خواهد چرخید و پول جز بانک‌ها جای دیگر نخواهد رفت هر چند شاید چرخی در بازارهای دیگر برای کسب سود گذرا بزند.

برچسب‌ها

گزارش و یادداشت
گفتگو
روی خط
چند رسانه ای
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x